هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

حتی یک ریال از اعتبارات تخصیص داده‌شده جهت اشتغال در استان یزد نباید برگشت بخورد

حتی یک ریال از اعتبارات تخصیص داده‌شده جهت اشتغال در استان یزد نباید برگشت بخورد


استاندار یزد:

استاندار یزد در جلسه کارگروه اشتغال استان با تأکید بر لزوم جدیت و تلاش مضاعف مسئولین و مدیران استانی برای حل معضلات اشتغال و تولید، تصریح کرد: حتی 1 ریال از اعتبارات تخصیص داده‌شده جهت اشتغال استان نباید برگشت بخورد.
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال استان یزد در محل سالن حمیدیا استانداری با اشاره به فعالیت‌های مؤثر کارگروه اشتغال استان در ده روز گذشته، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های ذی‌ربط و مسئولین در خصوص وام‌هایی که جهت اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف در نظر گرفته‌شده باید با دقت نظر و هماهنگی رفتار کنند.
استاندار یزد با تأکید بر لزوم جدیت مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی جهت حل معضلات اشتغال و تولید، اظهار داشت: حتی 1 ریال از اعتبارات تخصیص داده‌شده جهت اشتغال نباید برگشت بخورد و مسئولین و دستگاه‌های ذی‌ربط در این مورد باید با سرعت و دقت به فعالیت و پیگیری امور بپردازند.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان با اشاره به اینکه نرخ بیکاری 12/8 درصدی استان یزد، زیبنده این خطه نیست، خاطرنشان کرد: همه باید با همکاری و همدلی برای حل مشکل بیکاری و رونق اقتصادی استان و بهبود وضع معیشت مردم تلاش کنیم و هیچ کوتاهی از مسئولین در این خصوص، پذیرفته نیست.
زمانی قمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اذعان کرد: کارآمدی نظام در حل مشکلاتی نظیر بیکاری باید نشان داده شود و ایمان‌داریم رفع این معضلات باهمت مضاعف مسئولین ممکن است.