هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

حتماً مشکلات ساکنین شهرک امام علی(ع) حل شود

حتماً مشکلات ساکنین شهرک امام علی(ع) حل شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق:

الهام نصیرزاده | به گزارش هفته نامه افق کویر در نشست خبری روز پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق به ارائه برنامه های هفته بسیج پرداخت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۹۰ برنامه شاخص فرهنگی در شهرستان برگزار می شود.
رضا صادقی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعامل اقشار بسیجیان با ادارات و ارگانهای شهرستان اظهار داشت: با توجه به شعار اعتلای بسیج خدمت رسانی در دستور کار است.
وی همچنین خدمت رسانی به محرومین در سطح روستاها و شهر را از مهمترین برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: برگزاری نشست روشنگری، ارائه مشاوره خانواده از طرف بسیج خواهران، ویزیت رایگان متخصصین پزشکی در زمینه های دندانپزشکی وهمچنین خدمات پزشکی در درمانگاه حضرت سیدالشهدا و سایر موارد از دیگر برنامه ها هفته بسیج می باشد. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در سطح مدارس تصریح کرد: دیدار با امام جمعه، انجام مسابقات مختلف ورزشی، همایش دوچرخه سواری با همکاری بسیج دانش آموزی از دیگر برنامه هایی است که می توان به آن اشاره کرد.
صادقی همچنین از افتتاح و رونمایی سردیس سرداران شهید بافق خبر داد و خاطر نشان کرد: در این هفته فعالیت هایی اعم از افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات کتابخوانی در رابطه با اشاعه فرهنگ و آرمان شهدا، دیدار با علما و بزرگان نیز انجام می شود.
 در پایان صادقی به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران پاسخ داد.
افق کویر: چرا خواهران بسیجی همانند سالهای پیش در رژه های خیابانی حضور ندارند؟ 
اجرای برنامه ها درخصوص بسیج خواهران طبق ابلاغات سازمانی است، ولی همه برنامه ها و آموزشهایی که برای برادران انجام می شود برای خواهران نیز انجام می گیرد.
افق کویر: لطفاً درباره بلاتکلیفی شهرک امام علی (ع) که شرکت تعاونی مسکن کارکنان سنگ آهن زمینهای آن را از سپاه خریداری کرده است و در حال حاضر با مشکل روبرو شده اند توضیحاتی بفرمایید:
 در مشکلات خدمات شهری ما دخالتی نداریم و فقط می توانیم آن را انعکاس بدهیم. در رابطه با واگذاری زمینها حتماً طبق توافق نامه ها و موافقت نامه هایی بوده است که مسئولین قبلی داشتند و اگر مشکلی هست ساکنین می توانند از طریق مراجع پیگیری نمایند تا رفع شود و در این زمینه ما نمی خواهیم مشکلی برای مردم ایجاد شود و به دوستان توصیه کرده ام تا در این راستا سعی شود؛ حتماً مشکلات مردم که در اینجا ساکن هستند حل شود. سپاه هر نوع همکاری را با دستگاههای مربوطه خواهد داشت تا مشکلات این شهرک رفع و هیچ مشکلی برای ساکنین شهرک پیش نیاید.