هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

حاشیه خبر سفر اعضای صندوق بازنشستگی فولاد به بافق

حاشیه خبر سفر اعضای صندوق بازنشستگی فولاد به بافق



- "حسن زاده" مجری بعد از سخنان صباغیان گفت: تقدیر و تشکر از صباغیان آنچه گفته شده از سر دلسوزی بوده و امیدواریم آنچه انجام می دهیم قلماً و قدماً محض رضای خداوند تبارک و تعالی باشد صلواتی بفرستید.
-در حین کلنگ زدن طرح شرکت تعاونی مسکن پردیس خبرنگار افق کویر برای مطرح نمودن سؤالات خود به سراغ "نجفی" رییس دفتر مدیر عامل صندوق که در جمع اعضای شورا بود رفت وی به محض مطرح شدن سؤالات توسط خبرنگار به طرف قسمت جایگاه کلنگ زنی طرح به راه افتاد. در حین راه رفتن گفت: عمر تشکیلات باید به سويی برسد که عمر شهر باقی بماند. و السلام. خبرنگار افق کویر پرسید: امکان دارد به سؤالات مردمی پاسخ دهید، اما نجفی همچنان به راه خود با سرعت ادامه داد. خبرنگار گفت: یک لحظه صبر کنیدکلنگ را زدند "نجفی" با خنده گفت: با کلنگ کاری ندارم."نجفی" از خبرنگاران خواست تا در مینی بوسی که  مسئولین صندوق در آن قرار دارند حضور یابند و سوالات را با "دریه" مدیر عامل در میان بگذارند. خبرنگاران در مینی بوس حضور یافتند جایی برای نشستن نبود در همان حالت ایستاد اجازه خواستند تا سوالات پرسیده شود مدیر عامل صندوق گفت: اجازه دهید در بیمارستان بعد از مراسم کلنگ زنی به سؤالات پاسخ می دهم.
-"شهبازی" در مینی بوس گفت: از کدام رسانه هستید؟ خبرنگار گفت: افق کویر." شهبازی" با لحن محکم گفت: افق! اسم قشنگی است؛ یعنی آینده. 
-دخيل عباس زارع زاده در مراسم كلنگ زني مسکن پردیس و ورزشگاه شهدای کارگر شركت نكرد و در جمع اعضای شورای شهر حضور داشت.
- صباغيان باز هم با قاطعيت سخن گفت سخنان وی حاکی از دفاع از حق و حقوق شهر بود.
- صورت سرخ شده برخی مسئولين آفتاب نديده در مراسم کلنگ زنی طرح بیمارستان 96 تختخوابي به خوبی نمایان بود.
- برخي خانواده هاي بافقي در مراسم کلنگ زنی مسکن پردیس برای درخواست کار آمده بودند. یکی از آنان با عصبانیت مشکل خود را بیان نمود. روابط عمومی شرکت سنگ آهن به گونه ای آرام با این خانواده صحبت کرد و رضایت آنان جلب شد. همسر یکی از کارگران میشدوان که قرارداد وی به اتمام رسیده بود و باز جویای کارشده بود؛ تا هتل نیکان با آرامی مسئولین را بدرقه کرد و تلاش کرد تا نامه درخواست کار خود را به مدیر عامل شرکت سنگ آهن برساند. او حتی مدیر عامل را نمی شناخت. 
- فرماندار بافق اين بار با پنبه سر بريد. گرچه در نشست کارگروه با قاطعیت از حق و حقوق شهر دفاع کرد. این دفاع همراه با کمی تندی بود، اما تا جايي كه از شدت عصبانيت رگ هاي گردن او متورم و صورتش سرخ شده بود از حق شهر کوتاه نیامد تا به نتیجه قطعی رسید.
- برخي از مسئولين با سخنان صباغيان چهره در هم كشيدند.
- حضور خبرنگاران كمرنگ بود.
- دخيل عباس زارع زاده رنگ و رويي نداشت، اما عليرغم ميل باطني خود بعد از صباغيان سخنراني كرد.
- كلنگ ها به فاصله خيلي كم به زمين خورد! 
- برخی آن روز را چهارشنبه كلنگي بافق خواندند.
- هواي گرم و آفتاب سوزان باعث شده بود پرستاران بيمارستان با گرفتن كاغذ جلوي صورت خود مانع از تابیدن آفتاب سوزان باشند.
- مديركل ورزش و جوانان استان یزد، شهردار، مدیر عامل باشگاه آهن در افتتاحيه زمين چمن حضور داشتند.
- بازنشستگان شرکت سنگ آهن از دریه در محل مسجد آهنشهر استقبال گرم داشتند. این استقبال همراه با ذبح گوسفند و اهدا گل، اسپند دود کردن و پخش شیرینی و شربت بود.
-برخی از زنان بازنشستگان در مسجد حضور یافتند و مرتب تکرار می کردند مابه التفاوت حقوق پرداخت نشده است.
- بافق کلنگ باران شد. طرح شهرک 1018 واحدی سنگ آهن؛ طرح ساختمان بیمارستان 96 تختخوابی، ورزشگاه شهدای کارگر کلنگ آن به زمین خورد.
- از ورود خبرنگاران به جلسه نشست كارگروه ممانعت شد حتي روابط عمومي فرمانداري در لابي هتل به انتظار نشست.
- يكي از كاركنان هتل با ابراز نارضايتي از كاهش حقوق گفت: به ما اعلام كرده اند، حقوقتان بسته به ساعت كاري كم شده و به 350 تا 400 تومان در ماه خواهد رسيد. اين فرد دختر شهيد مي‌باشد.