هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از محوطه مسکن مهر بافق

جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از محوطه مسکن مهر بافق


جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از محوطه مسکن مهر بافق

به گزارش خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر؛ در پی تماس‌ها و مراجعات مکرر ساکنین مسکن مهر شهرستان بافق به هفته نامه افق‌کویر و پیگیری‌های این هفته‌نامه، فرماندار شهرستان در هفته گذشته بازدیدی از مسکن مهر داشت و از نزدیک با مشکلات و مسائل ساکنین آن منطقه آشنا شد.
وی از مسئولین مربوطه خواست تا 6 خرداد ماه نخاله‌های ساختمانی اطراف منازل مسکونی جمع‌آوری و محوطه‌سازی آغاز شود که بلافاصله از سوی اداره مسکن و شهرسازی این امر تحقق یافت.
به همین منظور خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر به سراغ مسکن مهر رفت و از روند اجرایی کار و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی گزارشی تهیه نمود.
شایان ذکر است در بازدید هفته گذشته حضور خبرنگاران شهرستان به طور یقین مؤثر و سازنده بوده است.
برای پیگیری بحث فاضلاب مسکن مهر خبرنگار هفته‌نامه افق کویر گفتگویی با جواد فتاحی کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان بافق انجام داد که وی در  این باره گفت: نواقص در 5 بند به فرمانداری و اداره مسکن و شهرسازی فرستاده شده است که در آن مشکلات بهداشتی آن منطقه درج گردیده و از فتوحی رییس مسکن و شهرسازی خواسته شده است تا مسئولین مربوطه در صورت عدم همکاری به شبکه بهداشت معرفی و کتباً اعلام شود و ما موظف هستیم آنها را به دادگستری بفرستیم و کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم.