هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

جشن بزرگ انقلاب در بافق برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب در بافق برگزار شد


جشن بزرگ انقلاب در بافق برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب از سوی شهرداری در محل هتل نیکان بافق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق در این جشن که با حضور امام جمعه،فرماندار،مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق اعضای شورای اسلامی شهر ،تنی چند از مسئولان محلی و خانواده بزرگ شهرداری حضور داشتند ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب،برنامه های شاد و متنوعی با هنرمندی هنرمندان سرشناس کشورمان به ویژه چهره نام آشنای رادیو و تلویزیون((منوچهر آذری)) به نمایش گذاشته شد.
در این جشن شادی آفرین که گل رسان از صدا و سیمای مرکز یزد به عنوان مجری از ابتدا تا انتهای این جشن حضور داشت با اجرای خوب خود،تنوع و نشاط برنامه را دوچندان کرده بود.
شهردار بافق در این همایش در سخنان کوتاهی هدف از برگزاری این برنامه را رفع خستگی از چهره کارکنان سخت کوش و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در خانواده بزرگ شهرداری و گرامیداشت ایام ا... دهه فجر عنوان کرد.
عفتی خطاب به خانواده کارکنان شهرداری ،صبوری آنها را ستود و گفت:از مدتها پیش تاکنون هرکس به خاطر بازنشستگی از مجموعه ما خارج شده است جایگزینی نداشته و وظایف و ماموریت های او بر عهده بقیه افراد شاغل گذاشته شده و این امر حجم کار همکاران را دو چندان کرده است.
وی با بیان اینکه کار در شهرداری تعطیل بردار نیست افزود: همکاران در تمام واحد ها می کوشند تا جای خالی افراد بازنشسته را پر کنند و نگذارند کوچکترین وقفه ای در خدمات رسانی به شهروندان عزیز ایجاد شود.
شهردار بافق در یک اقدام زیبا و مورد پسند، مدیران واحدهای شهری را به جایگاه دعوت و به صورت چهر به چهره به حضار معرفی و از آنها قدردانی کرد.
عفتی در پایان از همکاری شورای شهر با شهرداری برای پیشبرد برنامه ها و توسعه و آبادانی بافق تقدیر کرد.
فرماندار بافق هم در سخنانی میلاد خجسته یازدهمین کوکب سپهر امامت و ولایت را به پیشگاه فرزند بزرگوارش حضرت مهدی موعود و شیعیان جهان تبریک گفت و با نکو داشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزورد:خوشحالم که در جمع افرادی خدوم و زحمتکش و خانواده گرامی آنها حضور دارم زیرا کارکنان شهرداری وظایف خطیری به عده دارند و کلیه مدیریت شهری در دست آهاست.
مهدی خاوری برگزاری اینگونه همایش ها را لازم و ضروری دانست و گفت: گردهمایی کارکنان یک نهاد موجب تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در پرسنل می شود.
وی در پایان از ارائه خدمات شهرداری به شهروندان قدر دانی کرد و افزود:این نهاد در زمینه های گوناگون و ابعاد مختلف در طول شبانه روز خدمت رسانی میکند که این امر جای خدا قوت گفتن دارد.
در پایان این برنامه از فرزندان ممتاز کارکنان شهرداری در مقاطع مختلف تحصیلی ، بازنشستگان سال جاری و کارکنانی که طی یکسال اخیر سنت حسنه ازدواج را بجای آورده بودند با لوح سپاس و اهداء جوایز تقدیر شد.