هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

جایگاه نخست تیم شمشیربازی بافق در اسلحه اپه در لیگ برتر کشور

جایگاه نخست تیم شمشیربازی بافق در اسلحه اپه در لیگ برتر کشور



یازدهمین دوره مسابقات لیگ شمشیربازی سراسری مردان با برگزاری دیدارهای هفته چهارم پیگیری شد که طی آن دانشگاه آزاد در مجموع سه اسلحه صدرنشین جدول رده‌بندی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دیدارهای هفته چهارم یازدهمین دوره از مسابقات لیگ شمشیربازی سراسری مردان روز گذشته برگزار شد که طی آن و در اسلحه اپه تیم بافق با ۳۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و دو تیم اصفهان و دانشگاه آزاد به ترتیب با ۳۴ و ۳۰ امتیاز رده‌های دوم و سوم این جدول را به خود اختصاص دادند.
در جدول رده‌بندی مربوط به اسلحه فلوره نیز تیم استقلال با ۲۸ امتیاز عنوان صدرنشینی را به خود اختصاص داد.
در این جدول دانشگاه آزاد با ۲۷ امتیاز دوم شد ضمن اینکه تیم زنجان نیز با ۲۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
تیم دانشگاه آزاد در جدول رده‌بندی مربوط به دیدارهای اسلحه سابر نیز صدرنشین شد.
در این جدول دانشگاه آزاد با ۱۸ امتیاز بالاتر از بانک سرمایه و بافق قرار گرفت که به ترتیب با ۱۶ و ۱۴ امتیاز دوم و سوم شدند.
بدین ترتیب و با توجه به جدول رده‌بندی، هر یک از اسلحه‌ها، در جدول رده‌بندی مجموع سه اسلحه اپه، فلوره و سابر، تیم دانشگاه آزاد با ۲۵ برد از ۲۵ دیدار خود و مجموع ۷۵ امتیاز صدرنشین شد و استقلال با ۱۹ برد از ۲۷ دیدار و مجموع ۶۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت ضمن اینکه تیم بافق نیز با ۶۰ امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
در این جدول تیم‌های زنجان، البرز، امیدهای ایران، عقاب شیراز، اصفهان، ارومیه، سنگ پاسارگاد، تهران، قائمشهر، بانک سرمایه و شهدای شورمست به ترتیب در رده‌های چهارم تا چهاردهم ایستادند.