هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

جاده یزد بافق خطرناک ترین جاده در کشور است

جاده یزد بافق خطرناک ترین جاده در کشور است


راننده اتوبوس با 30 سال سابقه کار:

به گزارش هفته نامه افق کویر، هفته گذشته در شماره 745 هفته نامه افق کویر گزارشی بدین شرح"کارگری که خانواده اش را چشم انتظار گذاشت" درج گردید. در این شماره گفتگویی با راننده این اتوبوس انجام شده است.
مهدی صبری پدر حمیدرضا صبری راننده اتوبوس درباره شرح ماوقع این حادثه گفت: اتوبوس در جاده در حال تردد بوده که مابین دو تریلی قرار می گیرد راننده اتوبوس راهی برای خلاصی از شاخ به شاخ  شدن با تریلی و نجات جان 40 مسافر پیدا می کند که ناگهان طبق گفته همراه مصدوم پرایدی که از سمت یزد به بافق در حال ویراژ در جاده بوده یک مرتبه ترمز می کند و گوشه راست اتوبوس به پراید برخورد می کند و پراید منحرف می شود در همین حین پراید با یکی از دو نفری که کنار جاده ایستاده بودند برخورد می کند.
وی با بیان این که مشکل کلیه و ریه بیمار رفع گردیده و فقط سطح هوشیاری کامل خود را به دست نیاورده گفت: برای اینکه خانواده مصدوم به راحتی بتوانند در شهر غریب به بیمار خود رسیدگی کنند یک طبقه از منزل مسکونی خود را در اختیار آنها قرار داده ام.
صبری که 30 سال راننده جاده است تصریح کرد: جاده یزد بافق خطرناک ترین جاده در کشور است.
وی افزود: چقدر این جاده باید کشته و تلفات بدهد تا مسئولین به آن رسیدگی کنند. قبلاً جاده بندر عباس خطرناکترین جاده بود، ولی در حال حاضر با آنکه روزانه تعداد زیادی تریلر و وسایل نقلیه از آن عبور می کنند تصادفی در آن روی نمی دهد مگر اینکه راننده ای در حین رانندگی خواب آلوده باشد یا چرت بزند.