هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

جاده بهاباد ـ نایبند سرمایه ای برای آینده شهرستان بهاباد

جاده بهاباد ـ نایبند سرمایه ای برای آینده شهرستان بهاباد


مدیر کل راه و شهر سازی استان یزد

به گزارش خبرنگار افق کویر  از  بهاباد؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان به منظور بررسی راه های ارتباطی و مشکلات اداره راه و شهرسازی شهرستان با فرماندار بهاباد دیدار نمود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان در این دیدار در خصوص جاده بهاباد ـ نایبند گفت: انشاا... این مسیر شهرستان بهاباد را از بن بست خارج می کند و می تواند سرمایه ای برای آینده این شهرستان باشد.
"غلامرضا رضایی" بااشاره به بازدید صورت گرفته از راههای روستاهای پرک، ببروئیه، احمدآباد و بنستان گفت: کیفیت آسفالت راه این روستاها مطلوب نیست و باید ترمیم گردد.
وی همچنین بر تجهیز وسایل و ماشین آلات مورد نیاز اداره راه و شهرسازی شهرستان تأکید نمود.
در ادامه فرماندار بهاباد با اشاره به اهمیت جاده در توسعه و پیشرفت شهرستان خواستار توجه بیشتر به حوزه راههای شهرستان شد و گفت: راه بهاباد ـ نایبند یکی از اولویت ها و خواسته های مردم بهاباد می باشد که باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد.
"عباس اقبال" باتوجه شروع زیرسازی 5 کیلومتر از باند دوم جاده پرک ـ بهاباد و کمک چادرملو در احداث این راه گفت: انشاا... با اتمام زیرسازی این مسیر شاهد آسفالت آن توسط اداره راه و شهرسازی استان باشیم.
وی همچنین با تأکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و در دست اجرا گفت: باتوجه به اینکه تردد در مسیرهای روستاهای خرمتک و بهدان زیاد است باید مطالعه پروژه راه این روستاها جهت اقدامات بعدی در دستور کار اداره بهاباد قرار گیرد.  
در ادامه مسائل و مشکلات جاده های اصلی، راههای روستایی و کمربندی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
لازم به ذکر است بعد از این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه فرماندار بهاباد از باند دوم در حال احداث پرک ـ بهاباد بازدید نمودند.