هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

جاده بافق- یزد باردیگر حادثه آفرید

جاده بافق- یزد باردیگر حادثه آفرید



سعید ملک زاده رییس اورژانس 115 شهرستان بافق در گفتگویی با خبرنگار هفته نامه افق کویر با اعلام واژگونی یکدستگاه خودروی پژو 206 سه شنبه گذشته گفت: این حادثه در حوالی رودخانه شور بافق روی داد، راننده تریلر بعد از مسدود نمودن محور از محل تصادف حادثه متواری می شود.
رییس اورژانس 115 افزود: مصدومین بلافاصله به بیمارستان ولیعصر(عج) انتقال داده شده و حال آنان نیز رضایت بخش است.
سعید ملک زاده با اشاره به رعایت بیشتر قوانین و احتیاط از سوی رانندگان ماشین آلات سنگین گفت: اگر حادثه ای روی می‌دهد تحت هیچ شرایطی صحنه را ترک نکنند و به مصدومین این حادثه کمک نمایند.
خبرنگار هفته نامه افق کویر به محض اطلاع از این موضوع در محل بیمارستان ولیعصر(عج) حضور یافت و با مصدومین این حادثه به گفتگو پرداخت.
اگر کمربند نبسته بودیم مطمئناً سرنوشت دیگری در انتظارمان بود
علی اصغر زکی زاده یکی از مصدومین تصادف گفت: با سرعت 80 الی 85 کیلومتر
در حال حرکت بودیم که ناگهان راننده تریلر به طور کامل جاده را مسدود نمود به اجبار به سمت راست متمایل شدیم.
وی افزود: جاده اصلاً استاندارد نیست،کناره ندارد؛ در صورتی که اگر کناره داشت به راحتی می توانستیم عبور کنیم. در مکانی که خودروی ما واژگون گردیده کناره آن نیم متر بیشتر نبود.جاده بافق –یزد که جاده بین شهری نیز می باشد کناره ی آن حدود سه متر گود هست که خطرناک می باشد و همین باعث شد تا خودروی ما به علت نبود فضای کافی واژگون شود.
مصدوم این حادثه ادامه داد: راننده تریلر خواب بود و خدا را شکر این حادثه به خیر گذشت. جان سالم به در بردیم، باید بگویم عامل زنده ماندن ما بستن کمربند ایمنی بود، حتی اگر مسبب اصلی ما بودیم معرفت و انسانیت ایجاب می کرد که راننده بایستد و به کمک ما بیاید. در سال چندین بار از این جاده عبور می کنم و هردفعه شاهد تصادف در این جاده هستم.
محسن عبدالغفوری یکی دیگر از مصدومین و راننده 206 در ادامه گفتگو گفت: تریلر به صورت ناگهانی به سمت ما آمد و شانه خاکی جاده ما را به سمت پایین کشاند، اگر کمربند نبسته بودیم مطمئناً سرنوشت دیگری در انتظارمان بود.