هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تکواندو بافق در استان می تواند خودی نشان دهد

تکواندو بافق در استان می تواند خودی نشان دهد



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، مراسم اهدای کمربند تکواندوکاران شهرستان بافق شامگاه یکشنبه 10 اسفند در محل سالن رزمی ورزشگاه تختی با حضور محمد رضا فتاحی بخشدار مرکزی، سید ابراهیم حسینی بخشدار سابق، حسن آتش افروز رییس اداره ورزش و جوانان و جمعی از خانواده های ورزشکاران برگزار شد.
فتاحی بخشدار مرکزی پس از پایان اهدای کمربند به تکواندوکاران در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: خرسندیم که مجدداً ورزش تکواندو باعث افتخاراتی برای شهرستان و این هیئت شده است.
وی افزود: این دوره از آزمون ارتقایی کمربند در استان برگزار شد و یکی از دوره هایی بود که آزمون بسیار سختی را ورزشکاران پشت سر گذاشتند. از ده نفر پنج نفر موفق به دریافت کمربند قرمز شدند؛ امیدوارم تکواندوکاران در فرصت تعطیلات عید از آمادگی بیشتر برخوردار شوند.
وی از خانواده ها خواست تا توجه بیشتری در این ایام به فرزندان خود داشته باشند. وی گفت: ورزش تکواندو به جایگاهی رسیده است که در استان نیز می تواند خودی نشان دهد. به خود می بالیم که اگر نیاز باشد تیمی منتخب از استان به مسابقات کشوری اعزام شود از شهر بافق می باشد. در رده خردسالان نیز پیشاپیش در لیگ استان قهرمانی تیم بافق حتمی است.