هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تکمیل بزرگراه تکمیل بزرگراه بافق- یزد در سه فاز مجزا

تکمیل بزرگراه تکمیل بزرگراه بافق- یزد در سه فاز مجزا


مدیرکل راه و شهرسازی یزد خبر داد؛

 
ایسنا| محمدرضا نقصان محمدی با بازدید از قطعه پاياني بزرگراه بافق – يزد از آخرين وضعيت راهسازی اين قطعه آگاه شد.
وی در اين بازديد كه به همراه مديران شركت های راهسازی راهيدكو تهران و فرش راه يزد انجام شده است،‌ از بهره برداری 13 كيلومتر ابتداي اين مسير خبر داد و گفت: باقيمانده اين مسير را به سه قسمت تقسيم كرديم كه پيمانكاران به صورت مجزا در حال فعاليت است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه با اشاره به جلسات متعدد و پيگيری های مكرر مسئولان شهرستان اظهار کرد: اميدواريم هرچه سريعتر اين مسير به بهره برداری برسد.
نقصان محمدی احداث پل رودخانه شور را از جمله اقدامات در دستور كار اداره کل راه و شهرسازی استان دانست و بیان کرد: طراحي و برآورد سازه اين پل انجام شده است.
این مقام مسئول در مورد مسائل مالي اين پروژه، خاطرنشان كرد: با پيگيری های فرماندار بافق و حمايت‌هايي كه از سوی استان انجام می‌شود به مرور در حال جذب اعتبار و پرداخت به پيمانكاران هستيم.
«محمد‌زاده رحمانی» سرپرست فرمانداري بافق با تاكيد بر اهميت اين جاده از ديد مردم و مسئولان شهرستان گفت: اميدوارم با وعده هايی كه پيمانكاران داده اند اين پروژه در زمان مقرر به سرانجام برسد كه براي عملی شدن اين مهم، پيگيری های مكرر خود را ادامه خواهم داد.
وی در پایان خاطر نشان كرد: با تكميل محور بافق – رفسنجان قطعاً بار ترافيكی اين مسير دو چندان خواهد شد كه بايد هرچه سريع تر اين بزرگراه برای رفاه رانندگان و شهروندان به بهره برداری برسد