هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تولید پژو 405 و پراید متوقف شود

تولید پژو 405 و پراید متوقف شود



 ایسنا| عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: باید تولید خودروهای قدیمی چون پژو 405 و پراید که تکنولوژی آنها مربوط به بیش از دو دهه پیش است متوقف شود.به گزارش مشرق، شهرام آزادی اظهار کرد: باید در اولین فرصت تولید دو خودروی پژو 405 و پراید متوقف شود زیرا سطح تکنولوژی و کیفیت این خودروها به‌گونه‌ای است که منطقی نیست هزینه‌های جدیدی برای ارتقای کیفیت این خودروها صورت گیرد.
وی با بیان اینکه این خودروها باید ظرف دو سال آینده از گردونه تولید خارج شوند، خاطرنشان کرد: ساختار پلت‌فرم این خودروها به‌گونه‌ای است که صرف هزینه‌های بیشتر باعث افزایش کیفیت آنها نخواهد شد.
این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: خودروسازان باید خودروهای جدید با پلت‌فرم جدید را جایگزین محصولات قدیمی خود به‌ویژه دو خودروی پژو 405 و پراید کنند.
وی افزود: پس از این و با اجرایی شدن برجام نمی‌توان به تولید خودروهایی که پلت‌فرم آنها مربوط به بیش از دو دهه پیش است ادامه داد.آزادی تصریح کرد: در محصولات جدید باید سطح تکنولوژی و استانداردهای ایمنی و رفاهی خودروها ارتقا یابد تا شاهد رشد کیفیت و رضایتمندی مشتریان خودروهای داخلی باشیم.