هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

توسعه و گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور بافق

توسعه و گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور بافق



اکرم عباسی| به گزارش هفته نامه افق کویر، دوشنبه هفته گذشته مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور بافق با حضور معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان یزد ، امام جمعه بافق، معاون فرماندار و برخی از مسئولین برگزار گردید.

  ذوالفقاری معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان یزد در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور بافق گفت: از تعداددوازده هزارو۵۰۰دانشجوی استان یزد، ۵۰۰دانشجو در دانشگاه پیام نور بافق که در رشته های حقوق، مدیریت با گرایشات مختلف، حسابداری و روانشناسی مشغول به تحصیل هستند.

دکتر ذوالفقاری از برتری دانشگاه پیام نور استان یزد در بحث های آموزش، پژوهشی و عمرانی و اداری مالی در کشور گفت و افزود: در دانشگاه پیام نور استان  نزدیک به ۸۷رشته پذیرش دانشجوی کارشناسی و در ۴۰ رشته دانشجوی کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون دانشگاه پیام نور استان یزد اظهار داشت: وضعیت آموزشی، پژوهشی و عمرانی دانشگاه بافق مطلوب است؛ امیدوارم با حضور خانم ابراهیمی این وضعیت بهبود پیدا کند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور بافق در بخش کارشناسی ارشد نیاز به حمایت های جدی از سوی مسئولین شهرستان و استان دارد و در نظر داریم باتوجه به قوانین ومقررات بحث تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه بافق توسعه وگسترش دهیم.

دکتر ذوالفقاری در پایان گفت: باتوجه به فارغ التحصیل شدن خانم ابراهیمی در مقطع دکتری به زودی رشته حقوق با گرایشات مختلف در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه بافق راه اندازی می شود.

در این مراسم از  خدمات حیدرحسینی رئیس سابق دانشگاه پیام نور بافق  تجلیل و اعظم ابراهیمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور بافق معرفی شد.