هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

توسعه و بهسازی کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) بافق آغاز شد

توسعه و بهسازی کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) بافق آغاز شد



دکتر افشاری رییس بیمارستان بافق با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه از ابتدای آبان ماه سال جاری و باشروع به کار ده نفر متخصصین جدید در بیمارستان، کلینیک تخصصی بصورت صبح و عصر فعال گردید و با توجه به ارائه خدمات با کیفیت و استقبال چشمگیر مردم لزوم توسعه، بازسازی و بهبود وضعیت دکوراسیون کلینیک تخصصی بیمارستان احساس می شد که در این زمینه اعتبار لازم تأمین و اقدامات لازم جهت شروع کار انجام گرفت، وی از مردم و مراجعین محترم خواست در طول مدت بهسازی درمانگاه صبر و حوصله نموده و با بیمارستان همکاری نمایند.
دکتر افشاری در زمینه خرید دستگاه میکروسکوپ جراحی چشم نیز گفت: میکروسکوپ خریداری شده در حال حاضر بهترین و پیشرفته ترین مدل میکروسکوپ چشم پزشکی در دنیاست که از ابتدای هفته گذشته در بیمارستان راه اندازی گردید و تمامی اعمال جراحی چشم در حال حاضر با استفاده از آن انجام می شود.
وی گفت: اعتبار مورد نیاز جهت خریداری آن حدود دویست و پنجاه میلیون تومان بوده است که تماماً توسط شرکت سنگ آهن تأمین گردیده است.
رییس بیمارستان بافق در مورد خدمات سونوگرافی نیز گفت: از حدود یک ماه پیش تا کنون رادیولوژیست تمام وقت در بیمارستان داریم و سونوگرافی هر روز در بیمارستان انجام می گیرد و سونوگرافی اورژانسی نیز در هر ساعتی از شبانه روز قابل انجام است.
 وی افزود: البته طبیعی است که تمامی بیماران غیر اورژانس که برای آنان درخواست سونوگرافی می شود ممکن است در یک روز امکان انجام سونوگرافی آنان نباشد که در اینصورت در لیست نوبت قرار می گیرند.
دکتر افشاری با بیان این مطلب که بیمارستان بافق در حال حاضر جزء بیمارستانهای درجه یک کشور می باشد و در این زمینه نیز گواهینامه لازم را دریافت نموده است عنوان نمود: در حال حاضر بیمارستان بافق از نظر وضعیت هتلینگ، تجهیزات پیشرفته و به روز و حضور متخصصین تمام وقت در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و به مردم توصیه نمود در صورت نیاز به خدمات درمانی حتماً از بیمارستان شهر خود استفاده نمایند.