هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد بافق پس از6 سال

تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد بافق پس از6 سال



اکرم عباسی| به گزارش هفته نامه افق کویر، آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق پنجشنبه هفته گذشته در سالن اجلاس شیخ محمدتقی بافقی این شهرستان برگزار شد.
فرماندار بافق در این آیین از ایجاد خانه هنرمندان در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از نود درصد قول هایی که طی جلسات گذشته به هنرمندان داده شده به اجرا درآمده است.
محمد زاده رحمانی تصریح کرد: با شناخت و احاطه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق بر علوم اسلامی و مذهبی، باید برای استفاده بهتر از سرمایه های هنری و فرهنگی بافق برنامه ریزی کنند.
معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این آیین یکی از دلایل طولانی شدن پروسه تعیین رئیس اداره ارشاد اسلامی بافق را جلب رضایت امام جمعه،فرماندار و نماینده مردم بافق در مجلس عنوان کرد.
شریفی فر معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی رضایت مسئولان و هنرمندان شهرستان را از طریق مساعدت در تخصیص بودجه های جاری و افزایش ردیف بودجه های عمرانی پیگیری می کنم.
گفتنی است :در این آیین از زحمات 6 ساله عذرا کریمی تجلیل و دکترحسین ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق معرفی شد
حاشیه های این مراسم: 
- جلسه با تأخیر نیم ساعته برگزار گردید. .
- برای تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعی از هنرمندان و تعداد انگشت شماری از رؤسای ادارات حضور داشتند.
- ارجمند در حین ایراد سخننانش گفت: روز سه شنبه ساعت 13 بابنده تماس گرفته شد و از من درخواست کردند که ساعت 15 جهت دریافت حکم خود در فرمانداری حضور یابم بابت این موضوع گلایمند هستم که اگر آن روز بنده در شهرستان حضور نداشتم حتی برای تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد حتی جلسه این چنینی نیز قرار نبود گرفته شود. تا وقتی ما اهل هنر برای خودمان ارزش قائل نشویم برایمان ارزش قائل نخواهند شد.
-  ارجمند برای حسن ختام جلسه مناجاتنامه ای را قرائت نمود که زاده رحمانی فرماندار در حالیکه می خندید پس از اتمام آن با اشاره به وی گفت: ان شاا... وقتی وارد اداره شدید داخل چارچوب خواهید شد.