هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تنها بانک تخصصی قرض الحسنه

تنها بانک تخصصی قرض الحسنه



به گزارش هفته نامه افق کویر، دوشنبه هفته گذشته همزمان با میلاد حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت دهمین سالگرد تأسیس اولین و تنها بانک تخصصی قرض الحسنه " بانک قرض الحسنه مهر ایران" با حضور مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر استان یزد، امام جمعه بافق، معاون فرماندار، رؤسای ادارات و کارکنان این بانک در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق برگزار شد. 
امام جمعه بافق در سخنانی کوتاه از برگزار کنندگان جشن در بافق تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد نام قرض الحسنه واژه زیبایی است که با نام مهر نیز عجین شده و از مدیران این شعبه در بافق خواست که وام به افراد کم درآمد را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: این بانک با هدف کمک به افراد کم درآمد جامعه افتتاح شده است و این بانک از به روزترین و پیشرفته ترین سیستم بانکی کشور برخوردار است.
حبیب ا... میرجلیلی رییس شعبه بافق در گفتگو با هفته نامه افق کویر گفت: 6 سال است که در بانک قرض الحسنه مهر ایران مشغول خدمت رسانی به مردم یزد بوده و مدت4 سال است که به عنوان مسئول شعب مشغول به کار می باشم. 
وی با بیان اینکه از بهمن ماه 94 فعالیت خود را در شعبه بافق جهت خدمت رسانی به مردم خون گرم بافق آغاز کرده ام افزود: در نخستین روزهای فعالیت خود در بافق با "صندوق تعاون و قرض الحسنه حدید" وابسته به کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی آشنا شدم و به واسطه این آشنایی و افتتاح حساب این مجموعه در بانک قرض الحسنه مهر ایران و مشارکت آنان موفق به همکاری با شرکتها و دیگر مجموعه ها در بافق شدم.
 وی افزود: با همکاری و مشارکت این مجموعه ها شعبه بافق موفق شد بالاترین رشد را در زمینه جذب منابع در بین شعب استان اخذ و جزء شعبات برتر کشور انتخاب گردد که باعث افتخار مردم بافق می باشد. به همین دلیل مدیر محترم امور شعب استان یزد "محمد حسین نعمتی" لطف و عنایت فرموده و مجوز برگزاری همایش به مناسبت دهمین سالگرد تأسیس بانک که مصادف گردیده با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت را صادر نمودند. 
میرجلیلی با اشاره به اینکه کسب این موفقیت را مدیون مردم عزیز بافق، دوستان و فعالین در حوزه صنعت هستیم که با بانک همکاری داشته اند تصریح کرد: این همکاری باعث شد خدمات بهتری به همه اقشار جامعه در بافق ارائه شود تا بتوانیم خدمات و تسهیلات بهتری به افرادی که واقعاً نیاز دارند به منصه ظهور بنشانیم.
وی عنوان کرد: در پایان از همه مسئولان و مدیران و تمام کسانی که با حضور خود باعث دلگرمی خانواده بانک قرض الحسنه مهر ایران شدند کمال تشکر و قدردانی را دارم؛ امید است با همکاری و همراهی مردم و مسئولین محترم شهرستان بافق شاهد رشد و پیشرفت روز افزون شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان بافق باشیم.