هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تغییر چهره شهر و توسعه آن باعث امیدواری و شادابی مردم خواهد شد

تغییر چهره شهر و توسعه آن باعث امیدواری و شادابی مردم خواهد شد



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، شهروندان بافقی از پروژه آبشار بافق از هشتم آذر به مدت ده روز از ساعت 15 الی 17 عصر از ورودی پارک احداث شده می توانند بازدید نمایند.
خبرنگار هفته نامه افق کویر به سراغ بازدید کنندگان از این پارک رفت و با آنان به گفتگو نشست که در ادامه این گفتگو را می خوانید.
اصغر حبیبیان که به همراه خانواده در این مکان زیبا حضور داشت گفت: بافق شهری کویری است، راه اندازی این مجموعه باعث نشاط مردم خواهد شد. قبل از بازدید تصور مشاهده چنین جایی را نداشتم، امیدوارم هر چه سریعتر تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
در ادامه کاظمی کارمند آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی گفت: تغییر چهره شهر و توسعه آن باعث امیدواری و شادابی مردم خواهد شد.
کشوری معاون نیروی انتظامی یکی دیگر از بازدید کنندگان که با خانواده به این پارک آمده بود گفت: این پارک منظره بسیار خوبی دارد و در جهت سرزنده شدن روحیه مردم تأثیر بسزایی دارد.
وی افزود: تاکنون چندین بار به اینجا آمده‌ام. با توجه به اینکه در ابتدای راه اندازی طرح می باشیم، کمبودهای موجود طبیعی هست، اما امیدواریم این کمبودها با پیگیری مجدانه مسئولین مرتفع گردد.
وی ادامه داد: ضمن خسته نباشید به شهردار و مسئولین مربوطه امیدواریم مانند مناطق دیگر شاهد رونق و پیشرفت گسترده تری باشیم.
سیداحمد حسینی نوجوان بافقی یکی دیگر از بازدید کنندگان گفت: از اینکه فضای سرسبز آبشار بافق را مشاهده می کنم خوشحالم. از شهردار تقاضا دارم ساخت مجموعه کنار پارک هر چه سریعتر انجام گیرد.
در ادامه مهدی آقایی کارشناس فضای سبز پارک آبشار با اشاره به فعالیت های انجام شده بیان کرد: سنگ هایی که در طول آبشار قرار گرفته از روستاهای اطراف شهرستان مثل قطرم، شادکام و باجگان به اینجا حمل گردیده، تمام خاک ها نیز تعویض شده است. پارکی سنتی که تمام استانداردهای در آن رعایت می گردد. حمل خاک و سنگ نیز با هماهنگی منابع طبیعی بوده و تمام زیرساخت‌های آن از صفر شروع شده است، امیدواریم مردم فهیم این شهرستان نیز در حفظ و نگهداری این مجموعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
موفق مدیر روابط عمومی شهرداری بافق در این گفتگو به خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: بازدید عموم در روز هفدهم آذر به پایان می رسد، چون محوطه کارگاهی است خطراتی نیز در بر خواهد داشت. فاز یک در ایام‌ا... دهه فجر افتتاح خواهد شد و کار گسترش فضای سبز و رستوران که در فاز دوم است ادامه دارد.

 

بیگی- عباسی