هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تعطیلات خونین در بافق

تعطیلات خونین در بافق



سعید ملکزاده رییس اورژانس 115 شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار افق کویر از تصادفات رخ داده در تعطیلات عید فطر خبر داد.
وی درمورد تصادف محور بافق- یزد روبروی ذوب روی در جاده مهدی آباد به سمت معدن مهدی آبادتصریح نمود: این حادثه سه نفر فوتی در صحنه داشته است؛ دو دستگاه ماشین سنگین به علت سرعت زیاد از روبرو با هم برخورد کردند.
 رییس اورژانس 115 شهرستان بافق درباره تصادفی که در جاده شادکام یکشنبه هفته گذشته رخ داد گفت: دو دستگاه خودرو 206 و 405 با هم تصادف می کنند در صحنه دو نفر به نام های "کیمیا کریمیان" و "نجمه بابایی" فوت شدند. این حادثه چهار نفر مصدوم داشت که اعزام به یزد شدند.
وی افزود: همزمان با این تصادف، تصادف دیگری در جاده پرک رخ داده است. یک دستگاه خودرو به علت نقص فنی در کنار خیابان توقف می کند محمد "مهدی زین الدینی"، فرزند صاحب خودرو از خودرو پیاده می شود و یک خودرو با وی برخورد می کند که در صحنه فوت می کند.
ملکزاده در پایان مهمترین دلایلی که حادثه هایی از این قبیل رخ می دهد را سرعت، سبقت غیر مجاز و در مورد حادثه جاده پرک بی دقتی عنوان کرد.
ملکزاده تصریح نمود: مهمترین علتی که افراد در حوادث آسیب می بینند نبستن کمربند ایمنی است. موردهای زیادی بوده که شدت حادثه بیشتر بوده؛ اما چون کمربند ایمنی بسته بودند اتفاقی که برای افراد رخ داده کمتر بوده است.
وی عنوان کرد: اگر همشهریان سعی کنند سرعت مجاز را رعایت کنند، سبقت غیر مجاز نگیرند، از کمربند ایمنی استفاده کنند رعایت حال عابر پیاده را بکنند و موتور سوارها حرکات نمایشی نداشته باشند خیلی از حوادث رخ نخواهد داد.