هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ترویج کنسرت زمینه فساد درجامعه است

ترویج کنسرت زمینه فساد درجامعه است


امام جمعه یزد:

به گزارش یزد رسا، آیت ا... محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد اظهار داشت: یزد شهر دارالعباده و دارای مردمان بسیار خوبی است و علما و بزرگان بسیاری نیز در یزد پرورش یافته اند.
وی تاكید كرد: با توجه به اینكه در آستانه ایام نوروز قرار داریم، مسئولان و مردم باید اقداماتی انجام دهند كه خدای ناكرده، مسافران یزد را مظهر بی حجابی قرار ندهند.
ناصری خاطرنشان كرد: مردم سایر نقاط كشور معتقدند كه یزد شهر آرامی است و در آن مزاحمتی برای نوامیس مردم صورت نمی‌گیرد به همین دلیل لازم است برای حفظ این عظمت و بزرگی یزد برنامه ریزی كنیم و به مسافران خوراك خوب فرهنگی بدهیم.
امام جمعه یزد ادامه داد: حتی گردشگران خارجی كه به یزد سفر می كنند باید به نحوی عمل شود كه رفتار اسلامی ما بر روی آنها تاثیرگذار باشد و طوری در قبال آنها عمل كنیم كه مورد رضایت امام زمان (عج) باشد.
دین مردم باید در برنامه‌های نوروزی حفظ شود
ناصری عنوان كرد: همه مردم به این نكات توجه داشته باشند كه چهره شهر ما باید به نحوی باشد كه هم دین مردم حفظ شود و هم نكته ای به معلومات دینی گردشگران اضافه شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینكه به ایام فاطمیه نزدیك هستیم، عنوان كرد: باید تلاش كنیم تا حرمت این ایام نیز در تعطیلات نوروز حفظ شود.
ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینكه غرب و غربی‌ها به خاطر لجاجت صهیونیست ها گستاخی می كنند، عنوان كرد: ایران نیز در برابر همه تحریم ها ایستادگی كرده و می ایستد بنابراین دشمنان تا جایی كه در توان دارند، برای ما مشكل ایجاد می كنند.
وی ادامه داد: آمریكا و غرب در مقابل اسرائیل به این كوچكی، حقیر و كوچك هستند و صهیونیست ها نیز جرثومه هایی هستند كه همه چیز از جمله رسانه ها و بانكها را در اختیار خود گرفته اند و با استفاده از ابزار رسانه و پول، هرچه دوست دارند در گوش مردم دنیا فرو می كنند و خواسته‌های خود را به آنها نیز القا می‌كنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ادامه داد: از حرف ها و گفتار غربی ها معلوم می شود كه آنها ناچارند در مقابل ایران كوتاه بیایند زیرا ملت ایران ایستادگی كرده و یكپارچگی خود را نیز حفظ كرده است اما آنچه مسلم است، تحت هر شرایطی، كینه دشمنان نسبت به ما باقی خواهد ماند.
ترویج کنسرت زمینه فساد در جامعه است/ چهره دارالعباده یزد به عنوان مظهر دینداری، در ایام نوروز حفظ شود
امام جمعه یزد به روزنامه ها و مطبوعات ایران توصیه کرد نسبت به احکام اسلام با آگاهی و اطلاعات حرفی را بزنند نه از تریبون غربی ها و خوشحالی از حمایت دشمنان.
ناصری ترویج کنسرت و موسیقی را زمینه فساد در جامعه دانست و افزود: کسانی که اینگونه اسباب فساد را در جامعه برپا می کنند گناه و معصیت می کنند و بایستی مسئولیت آن را نزد پروردگار قبول کنند.
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه در آستانه ایام نوروز قرار داریم خطاب به مسئولان و مردم گفت: مردم سایر نقاط کشور، یزد را با عنوان دارالعباده و مظهر دینداری می شناسند در این راستا برای حفظ این عظمت و بزرگی  برنامه‌ریزی کنیم و به مسافران خوراک خوب فرهنگی بدهیم.