هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تجهیزات آموزشگاه خادمیان بافق خریداری و آماده نصب است/828

تجهیزات آموزشگاه خادمیان بافق خریداری و آماده نصب است/828



به گزارش هفته نامه افق کویر؛ فرماندار بافق به همراه معاون آموزش و پرورش از پروژه آموزشگاه خیری خادمیان بافق بازدید و ضمن گفتگو با پیمانکار از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.
محمد زاده رحمانی در حاشیه این بازدید با ابراز خرسندی از روند انجام کار و تکمیل این پروژه اظهار داشت: با توجه به سرعت العمل پیمانکار و سابقه وی در انجام دیگر پروژه ها در زمان مقرر، امیدواریم که این پروژه نیز در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه فضای داخلی آموزشگاه تا ماه آينده تکمیل خواهد شد تصریح کرد: مدير آموزش و پرورش اظهار مي دارد این آموزشگاه از 14 فروردین سال آینده آماده بهره برداری و مورد استفاده دانش اموزان قرار خواهد گرفت.
فرماندار بافق در پایان افزود: تاکنون این پروژه در حدود یک ماه از زمانبندی مقرر عقب می باشد که باتوجه به مشکلاتی که در زمان اجرای پروژه ها عمرانی حادث می شود، این مدت زمان، قابل پذيرش است.
پیمانکار این پروژه نیز با اشاره به رفع موانع موجود و پرداخت بخشی از اعتبارات مورد نیاز گفت: جهت تکمیل این آموزشگاه نیروهای اجرایی در محل ساختمان به صورت شبانه روزی حضور داشته و با تمام توان در شیفت های مختلف در حال انجام کار می باشند.