هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تجلیل شهرداری از خبرنگاران شهرستان بافق

تجلیل شهرداری از خبرنگاران شهرستان بافق



شهرداری بافق در مراسمی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل کرد.
شهردار بافق در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور امام جمعه، رئیس فرهنگ و ارشاد و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، با تبریک روز خبرنگارگفت: حرفه خبرنگاری از جمله مشاغل بسیار سخت است و قشر خبرنگار مرارتها و زحمات زیادی را جهت تنویر افکار عمومی و ارتقاء سطح فرهنگ جامعه متحمل می‌شوند.
رحمت ا… عفتی به گذشته شغلی خود در روابط عمومی شهرداریهای پایتخت اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی هم یک رسانه است که اخبار و اطلاعات درون سازمان را به مردم و مشکلات جامعه را به سازمان متبوع خود منعکس می‌کند.
عفتی با بیان اینکه قرار گرفتن در چنین جایگاهی ارتباط با رسانه ها را اجتناب ناپذیر می سازد یاد آور شد: بیش از ۱۷ سال با اصحاب رسانه در ارتباط بودم و مشکلات آنها را به خوبی درک می کنم.
این مسئول حمایت شهرداری را در راستای کیفی سازی خبر اعلام کرد و گفت: در حد توان و در چار چوب قانون برای ارتقا سطح کیفی اخبار شهرستان بافق تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: با توجه به اهمیت نظرات و پیشنهادات مردم در خصوص عملکرد شهرداری که در سایت‌ها و سایر منابع خبری منتشر می شود باعث شده روزانه سه مرتبه اخبار شهر را از سایت‌های خبری مختلف رصد کنم.
در ادامه این مراسم، خبرنگاران در فضایی صمیمی مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و شهردار و اعضای شورای شورای اسلامی شهر قول مساعدت در حد توان را جهت رفع مشکلات دادند.
در پایان این مراسم شهردارو اعضای شورای اسلامی شهر با اهداء لوح سپاس و هدیه از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق تجلیل نمودند.