هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تا زوایای مخفی خصوصی‌سازی روشن نشود، دست از پی‌گیری برنخواهیم داشت

تا زوایای مخفی خصوصی‌سازی روشن نشود، دست از پی‌گیری برنخواهیم داشت


رئیس شورا در جمع متحصنین شرکت سنگ‌آهن قول داد:

این سخن را رئیس شورای اسلامی شهر بافق مطرح کرد و افزود: امروز برخی از مخالفان حرکت مردم و کارگران که در صدد سنگ‌اندازی برای لغو واگذاری سنگ‌آهن مرکزی تا احقاق حق بافق هستند شورای اسلامی شهر را نشانه گرفته اند و در مجالس شان درصدد تخریب ایشان هستند.
تشکری گفت: این حرکت مرموزانه فقط به خاطر این است که شوراییان مانند برخی از مسؤلین شهرستان و استان از مسؤلیتشان در ادامه پی‌گیری شانه خالی نکرده‌اند و مجدانه برای رسیدن به نتیجه‌ای که در آن حق مردم بافق دیده شود کار را ادامه خواهند داد.
محمد حسن تشکری ادامه داد: شایعات موافقان خصوصی‌سازی که از این موضوع نفع می‌برند زمانی بیشتر می‌شود که بنده
و شوراییان برای پی‌گیری به تهران و اصفهان مسافرت می‌کنیم و این دقیقاً همان موضوعی است که آنها از آن بیم دارند چرا که می‌دانند اگر ماجرا را از بالادست پیگیر باشیم حتماً به نتیجه مطلوب می‌رسیم؛ اما این عده با بیان شایعاتی از قبیل این موضوع که شورا درصدد تغییر مدیریت است یا شورا می‌خواهد سنگ‌آهن را به شرکت دیگری بفروشد درصدد تخریب بر می‌آیند.
مهندس تشکری سخن خود را اینگونه به پایان برد که حاضریم در حضور رسانه و مردم پاسخگوی تمام شایعاتی باشیم که برخی از افراد معلوم‌الحال برای سنگ‌اندازی در پی‌گیریهای شورای اسلامی و برای منحرف کردن افکار مردم و مسؤلین از خواسته به‌حق لغو واگذاری شرکت سنگ‌آهن مرکزی بافق تا ایجادشدن زیرساختهای لازم برای توسعه پایدار بافق باشیم.                           
 ایلنا