هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تا حرکت نکنیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد

تا حرکت نکنیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد



اکرم عباسی| به گزارش هفته نامه افق کویر، دکتر حسین ارجمند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس این اداره در گفتگو با هفته نامه افق کویر به پرسش های مطرح شده پاسخ داد.
افق کویر: تاقبل از اینکه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده بگیرید؛ آیا تمایلی برای حضور در حوزه فرهنگ و بر عهده گرفتن چنین مسندی را داشتید؟
همیشه دغدغه فرهنگی داشتم؛ مخصوصاً به مسائل فرهنگی شهرستان علاقمند بودم؛ اگر کاری در زمینه فرهنگ باشد و از عهده آن بر بیایم انجام دهم، ولی تا به امروز به آن فکر نکرده بودم که روزی این سمت را بپذیرم. 
افق کویر: با توجه به دغدغه فرهنگ که از قبل داشتید حتماً با برنامه این سمت را را پذیرفتید در این رابطه توضیح بدهید؟
برنامه هایی که در زمینه مسائل فرهنگی دارم به دو بخش کلان و کوتاه مدت تقسیم می شود؛ به خاطر وجود استعدادها و پتانسیل های زیادی که در شهرستان بافق وجود دارد؛ از جمله تقویت انجمن های موسیقی، نمایشی و ادبی همچنین انجام فعالیت در زمینه شناساندن بافق؛ اما درخصوص اهداف کوتاه مدت قصد دارم سروسامانی به ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و جذب نیرو بپردازم.
افق کویر: اداره فرهنگ و ارشاد همیشه با مسئله کمبود بودجه روبرو بوده است برای این مسئله چه برنامه ای دارید؟
فرهنگ در کشور ما مظلوم واقع شده است و مختص به شهرستان بافق نیست. چه درخصوص اداره فرهنگ و ارشاد و چه آموزش و پرورش، عزم جدی باید بین مسئولان باشد که به مقوله فرهنگ بهای بیشتری بدهند.
افق کویر: شخصاً چه برنامه ای در این حوزه دارید؟
قاعدتاً اگر مسئولی پیگیر باشد و خواسته های خود را طلب کند به مقصود خواهد رسید. 
تا زمانی که نگرید طفل کی نوشد لبن          
                                                                      تا نخندد ابر کی روید چمن  
تا زمانی که ما نخواهیم و حرکت نکنیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.