هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تأکید استاندار بر سرعت بخشیدن به روند جاده بافق – یزد

تأکید استاندار بر سرعت بخشیدن به روند جاده بافق – یزد



به گزارش هفته نامه افق کویر، سه شنبه هفته گذشته در حاشیه سفر استاندار به شهرستان بافق محمد رنجبر رییس شورای اسلامی شهر بافق در گفتگو با خبرنگار هفته نامه افق کویر پیرامون نشست استاندار با مسئولین و شواری شهر بافق گفت: در این نشست پیرامون موضوعاتی، چون تکمیل ساختمان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) استاندار قول پیگیری داد و اعلام کرد بیمارستان به پیمانکاری دیگری واگذار گردد، درمود تقسیمات مرزی شخص اول استان اظهار داشت طبق قانون و مستندات عمل خواهیم کرد و تابع قانون می باشیم، وی همچنین بر سرعت بخشیدن به روند جاده بافق – یزد و به کارگیری ماشینهای بیشتر تأکید نمود.
رنجبر افزود: بحث صورتجلسه 9/6/93 مجدداً مطرح شد که بعضی موارد قانونی بوده و بعضی بندها را قانون باید برای آن تصویب شود که دولت یا مجلس باید تعیین کنند. 
وی تصریح کرد: طبق گفته های استاندار، استان نگاه ویژه ای به چهار شهرستان بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم دارد؛ چراکه برخی شرایط و عدم حضور سرمایه گذار باعث شده این شهرستانها توسعه پیدا نکند.
وی اظهار داشت: 2% عوارضی که از محل فروش سنگ آهن به شهرستان تعلق می گیرد مالیات به آن می بندند که مدیرعامل شرکت سنگ آهن به آن معترض بود و استاندار قول پیگیری پیرامون این موضوع را داد. 
رییس شورای شهر بیان داشت: در این نشست استاندار اعلام کرد. حقوق دولتی تا به حال از حساب سنگ آهن به حساب استانداری واریز نگردیده، حتماً به حساب ایمیدور رفته که ایمدور نیز تا به امروز هیچ مبلغی به استان واریز نکرده است. سال 92 چادرملو با هماهنگی ما مبلغی به استان پرداخت کردند که بین همه شهرستان ها تقسیم نموده ایم.
رنجبر در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تا آخر سال جاده به اتمام خواهد رسید؟ گفت: با شرایطی که پیش می‌رود شاید تمام نشود.