هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تانگو در سنندج خبرساز شد

تانگو در سنندج خبرساز شد


تانگو در سنندج خبرساز شد

سرهنگ «فرامرز شاکری» فرمانده پلیس فتا استان کردستان در گفت و گو با ایرنا با اعلام این مطلب افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده از مراجع قضایی کردستان به پلیس فتا مبنی بر تهدید و پیگیری، موضوع به اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس محول شد.
وی اظهار کرد: تحقیقات انجام شده از شاکی پرونده که زنی 35 ساله است نشان داد، فردی ناشناس ضمن تهدید به انتشار عکس های خصوصی و شخصی وی و خواهرش در شبکه اجتماعی تانگو، قصد اخاذی هشت میلیون ریالی از آنها را دارد.
وی با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری متهم بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت، ادامه داد: طی 48 ساعت و پیش از اینکه متهم اقدام به انتشار عکس خصوصی این دو خواهر کند، هویت وی شناسایی و پس از دریافت نیابت قضایی در شهر جوانرود استان کرمانشاه دستگیر شد.
سرهنگ شاکری افزود: متهم 31 ساله صاحب مغازه خدمات کامپیوتری بوده که شاکیان قبلاً کامپیوتر خود را برای تعیمر نزد وی برده بودند.
رییس پلیس فتا کردستان گفت: متهم به اتهام تهدید و اخاذی به منظور انتشار تصاویر شخصی و خصوصی شاکیه در فضای مجازی، روانه زندان شد.
تانگو Tango نام یک برنامه معروف موبایل بنیاد برای برقراری تماس رایگان است.
تانگو به کاربران موبایل این اجازه را می دهد تا از طریق آن با دوستان خود تماس های تلفنی صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و این عمل را می توانید با تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند انجام دهید