هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

تازه عروس پس از ازدواج راز کثیف برادرش را به شوهرش گفت و…

تازه عروس پس از ازدواج راز کثیف برادرش را به شوهرش گفت و…



جوانی بعد از قتل پدرش همه‌‌چیز را برای خواهرش تعریف و او را تهدید کرد که هیچ‌کس نباید از این راز با خبر شود اما ..
راز جنایت خانوادگی تازه عروس
راز جنایت خانوادگی تازه عروس ,جوانی بعد از قتل پدرش همه‌‌چیز را برای خواهرش تعریف و او را تهدید کرد که هیچ‌کس نباید. از این راز با خبر شود اما چند سال بعد وقتی دختر جوان ازدواج کرد همه‌‌چیز را برای شوهرش بازگو کرد و با برملا شدن راز این جنایت خانوادگی پسر جوان دستگیر شد.
اواسط سال 85به پلیس خبر رسید صاحب یك گاوداری و كارگرش به قتل رسیده‌اند. این گاوداری در حوالی شهریار قرار داشت و قاتلان در جریان جنایت خونین وسایل گاوداری را به هم ریخته بودند و شواهد نشان می‌داد كه این جنایت با انگیزه سرقت رخ داده است. هیچ‌كس از هویت عاملان جنایت اطلاعی نداشت و با وجود تلاش‌های پلیس هیچ ردی از جانیان به‌دست نیامد.
در این شرایط پرونده قتل در گاوداری به بایگانی سپرده شد. درحالی‌كه 4 سال از این جنایت مرموز گذشته بود زن جوانی نزد پلیس رفت و از قتل پدرش به‌دست برادرش خبر داد. او گفت: پدرم كارگر یك گاوداری در حوالی شهریار بود. 4سال قبل برادرم كه با او دچار اختلاف بود با همدستی دوستانش به گاوداری رفت و پدرم را همراه با صاحب گاوداری به قتل رساند. او آن شب به خانه آمد و همه‌‌چیز را برایم تعریف كرد اما تهدید كرد كه اگر با كسی حرفی بزنم مرا هم می‌كشد. من هم از ترس طی این سال‌ها این راز را در سینه‌ام حفظ كردم تا اینكه مدتی قبل وقتی ازدواج كردم همه‌‌چیز را به شوهرم گفتم. او هم من را تشویق كرد همه‌‌چیز را به پلیس بگویم. به‌دنبال اظهارات این زن جوان مأموران به بررسی پرونده‌های قدیمی پرداختند و دریافتند قتلی كه این زن از آن صحبت می‌كند همان پرونده جنایت در گاوداری است. به این ترتیب 3نفر از متهمان دستگیر شدند اما از نفر چهارم ردی به‌دست نیامد. متهمان در جریان بازجویی‌ها به قتل اعتراف كردند.
متهم اصلی گفت: من با پدرم اختلاف داشتم و تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. قبل از حادثه این موضوع را با دوستانم در میان گذاشتم و به آنها گفتم صاحب گاوداری یكی از گاوهایش را فروخته و پول زیادی دارد. آنها هم قبول كردندو همراهم آمدند. وی ادامه داد: ما از روی دیوار وارد گاوداری شدیم. هم پدرم هم صاحب گاوداری خواب بودند. من سراغ پدرم رفتم. او خواب بود و با چكش ضربه‌ای به سرش زدم و وی را به قتل رساندم. دوستانم هم صاحب گاوداری را به قتل رساندند و با سرقت مبلغی پول از آنجا فرار كردیم. متهمان در ادامه صحنه جنایت را بازسازی كردند
و در نهایت پرونده‌شان با صدور كیفرخواست به شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان تهران فرستاده شد و قرار است به‌زودی متهمان در برابر قضات عالی رتبه دادگاه به دفاع از خود بپردازند.
همشهری