هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بی‌تدبیری دولت در پرداخت وام خودرو

بی‌تدبیری دولت در پرداخت وام خودرو


گزیده خطبه‌های نمازجمعه در شهرستان‌های استان یزد؛

ائمه جمعه در مناطق مختلف استان یزد در خطبه‌های نمازجمعه به بیان مسائل مهمی از جمله بی‌تدبیری دولت در پرداخت وام خودرو، گرامیداشت هفته بسیج، خط فکری گروه‌های تکفیری و ... پرداختند.
مهر| امام جمعه ابرکوه در خطبه های نمازجمعه ابرکوه به بیان موضوع پرداخت وام خودرو با مصوبه دولت پرداخت و اظهار داشت: در هفته گذشته و در اجرای سیاست به ظاهر مقابله با رکود اقتصادی، شاهد رونق یافتن بازار خودرو بودیم که منافع عمده غول‌های اقتصادی کشور را در بر داشته است که به رغم تذکرات چندین ساله مردم و مسئولان، سردمداران آنها حاضر نشدند تا محصولات خود را به کیفیت مطلوب برسانند یا به قیمت عادلانه‌تر بفروشند.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: دولت تدبیر و امید، اولویت خود را به فریادرسی آنان که شائبه ذی‌نفع بودن بعضی عناصر کلیدی و نافذ در کار آنان وجود دارد، اختصاص داد و سیستم بانکی را موظف به پرداخت تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی برای آب کردن بیش از ۱۲۰ هزار  خودروی مانده در انبار کرد.
حسینی ادامه داد: دولت بر کورتر کردن گره ترافیک افزود، افزون شدن آلودگی‌های نفسگیر هوا در کلانشهرها را تضمین کرد و به گفته کارشناسان، طرحی را اجرا کرد که تورم را مضاعف خواهد کرد و البته اقدام دولت عین بی‌تدبیری است.
وی با طرح سئوال از دولت گفت: برای ما جای سئوال است که چرا اهمیت رسیدن به سودخواهی کلان ثروتمندان با وام بیت‌المال بیشتر است از نجات میلیون‌ها جوان مانده در صف وام ازدواج برای رفتن به خانه بخت یا دادن اندک تسهیلات به نیازمندان ناتوانی است که برای دریافت آن جان به لب می‌شوند.
همه برای بزرگداشت اربعین همت کنند
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان فضیلت های روز اربعین اظهار داشت: تا فرصت باقی است در مراسم راهپیمایی زیارت اربعین ثبت نام و در مراسم کنگره عظیم شیعه در کربلا  شرکت کنید که امسال بحمدلله برنامه ریزی خوبی برای این مراسم از سوی کشورمان تدارک دیده  شده است.
وی افزود: از استان یزد هم بیش از ۲۵ هزار نفر در این مراسم شرکت می کنند و اولین کاروان  ساعت ۱۵:۳۰ عصر روز دوشنبه وارد ابرکوه می‌شود و برنامه استقبال از کاروان زیارتی امام حسین (ع) دیده شده است و انتظار دارم مردم حسینی منش ابرکوه عصر دوشنبه در میدان بسیج از زائران امام حسین (ع) استقبال کنند.
دوست و دشمن به انتخابات اسفندماه ایران چشم دوخته اند
 
امام جمعه مهریز نیز امروز در خطبه های نمازجمعه به بحث مهم انتخابات پرداخت و اظهار داشت: مردم انتخابات پیش رو را بسیار جدی‌تر از قبل بدانند زیرا دوست و دشمن چشم به این انتخابات و مشارکت مردم دوخته اند.
حجت الاسلام علی برهان بیان کرد: دشمن پروژه نفوذ را طراحی کرده و در این میان به دنبال دستاویزی برای باز کردن راه های نفوذ می گردد و مردم با مشارکت خود در انتخابات و نشان دادن علاقه به کشور و نظام خود، ‌ راه را بر این نفوذ خواهند بست.
وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در طول سالهای گذشته از زمان شکل گیری تاکنون، بحران‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و از همه آنها با افتخار و پیروزی بیرون آمده است.