هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بچه های بافق با ناراحتی ابرکوه را ترک کردند

بچه های بافق با ناراحتی ابرکوه را ترک کردند



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، تیم فوتسال جوانان شهرستان بافق با پشت سر گذاشتن حریفان خود به لیگ استان راه یافت. این تیم به عنوان نماینده بافق در بازی چهارم خود با لبنیات ابرکوه در محل ورزشگاه شهید پوراکبری روبرو شد و توانست با اقتدار و قدرت هرچه تمامتر با نتیجه 2 بر 0 این تیم را شکست دهد، اما چیزی که قابل تأمل است و سرپرست این تیم را برآن داشت تا به دفتر هفته نامه افق کویر مراجعه نماید و گلایه خود را بیان کند ضرب و شتم بازیکنان تیم قدر توسط تماشاچیان تیم ابرکوه بعد از پایان یافتن بازی است.
ماشاا... خواجه زاده سرپرست تیم جوانان قدر شهرستان بافق در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار هفته نامه افق کویر چنین گفت: ساعت 5 عصر روز جمعه 18 مهر برای مسابقه در ورزشگاه ابرکوه حضور پیدا کردیم. طبق قوانین بازی ها باید پزشک، آمبولانس و نیروی انتظامی در آن مکان حضور داشته باشد که متأسفانه نیروی انتظامی در آن مکان نبود.
وی افزود: نصیری مسئول بازی گفت: تمام مسئولیت بر عهده خودم هست. در نیمه دوم تماشاچیان جو را بر هم زدند سابقه نداشته است که تیمی بتواند با برد در مقابل این تیم از بازی بیرون بیاید، چون بازیکن از شیراز می آورند.
خواجه زاده ادامه داد: حرف های رکیک و ناسزا در حین بازی شروع شد. از بازیکنان خواستم تا آرامش را حفظ کنند. سوت پایانی که زده شد بازیکنان ابراز خوشحالی نمودند تماشاچیان بلافاصله به زمین هجوم آورده و بچه ها را کتک زدند.
سرپرست تیم قدر بافق اظهار داشت: در آن لحظه فقط یک سرباز حضور داشت و کاری هم از دست سرپرست و مربی تیم ابرکوه هم بر نمی آمد، تا این که با حضور نیروی انتظامی درگیری خاتمه یافت. بچه های بافق با ناراحتی ابرکوه را ترک کردند. در طی 30 سال سابقه فعالیتم در ورزش چنین چیزی ندیده بودم. اگر دعوا باعث شده بود اتفاقی برای بازیکنان رخ دهد چه کسی پاسخگو بود.
خواجه زاده در ادامه گفتگو عنوان کرد: ابرکوه چندین تیم دارد مدتی دیگر برای بازی با تیم بزرگسالان آنان باید روبرو شویم، اگر قرار باشد در این شهرستان مسابقات برگزار شود تیم بافق حضور پیدا نخواهد کرد. سرپرست مسابقات قول داد این موضوع را پیگیری و تیم ابرکوه را از حضور در این مسابقات حذف نماید.
 وی افزود: بی احترامی به بچه های بافق را به اطلاع فرماندار و رییس  اداره ورزش و جوانان بافق رساندیم. از مسئولین خواهشمندیم پیگیری لازم در این رابطه انجام دهند تا دیگر شاهد این حوادث نباشیم.