هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بومی اصلح

بومی اصلح



همه ما می دانیم که 7 اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی است و هر چه به زمان آن نزدیک تر می شویم تب و تاب آن را در خانه، محل کار،خیابان، شبکه های اجتماعی و ... بیشتر می بینیم. هر کسی چیزی می گوید و  اظهار نظری می کند، اما موضوع درباره  این است: آنچه که برای همه ما مهمه این است که یک بافقی اصلح رأی بیاورد که متخصص و متعهد و دین دار باشد.
من یک بچه بافقی ام ، چرا که در بافق رشده کرده و بزرگ شده ام و دلخوشی همه ما بافقی ها معدن می باشد و بس! هنگامی که گفتندمعدن بودجه ندارد عکس العمل این قضیه به قدری جدی بود که بر روی بازاریان، مردم و حتی قشر ثروتمند اثر گذاشت و آنها دست از خرید و فروش برداشتند و سعی کردند دست بسته راه بروند تا اوضاع واحوال بهتر شود.آیا این معدنی که من بچه بافقی به آن می نازم همیشه وجود دارد و هست! و اگر روزی ذخایر آن تمام شود بر سر من بافقی چه می آید؟ در جمعی از دوستان نشسته بودم که می گفتند در یکی از شهرها(...) معدن عظیمی پیش تر وجود داشته است به طوری که در آن خانه های شیک، پارک، سینما و ... ساخته بودند و الان که  ذخایرمعدن آن تمام شده است جمعیت ان از نصف هم کمتر شده است.
این یعنی معضل، معضلی که می تواند بر اثر تمام شدن معدن بر سر بافق نیز به وجود آید و تنها سرمایه ما در این زمان و در این عرصه فرستادن یک نفر بافقی به مجلس می باشد، چرا که هنگام که یک بافقی به مجلس راه یابد، می تواند حداقل برخی از مشکلات ما جوانان را با ایجاد کارخانه، فراهم کردن مشاغل جدید و.. فراهم کند تا وابستگی ها به معدن کاهش یابد.
تو ای بچه بافقی! اگر انتخابات شود و به خاطر حسودی و چشم و هم چشمی هایی که در بافق وجود دارد به هموطنت رأی ندهی در برابر خدواند متعال مسئولی! 
مگر نمی دانی در فردای قیامت به خاطر کوچکترین عملت در پیشگاه خدا باید پاسخ بدهی!
چرا که خودت نخواستی بافق و بافقی رشد کند، نخواستی آینده بچه ات تأمین باشد، مسئولی حتی در برابر بچه ات!
پس تو ای بافقی! برو تحقیق کن، برو و جستجو کن و عملکردهای کاندیداهای محترم بافقی را بیرون آور و به کسی رأی بده که واقعاً در سابقه عملکردش دلسوزی و تخصص در کارها و فعالیت هایش مشخص بوده باشدٍ که اگر رأی دهی فقط برای اینکه فلان کاندیدا محترم را دوست نداشته ای و بدون تحقیق؛ در برابر خداوند متعال مسئولی!