هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

به شما مردم و کارگران به خاطر این استقامت و پیگیری درود می‌فرستم

به شما مردم و کارگران به خاطر این استقامت و پیگیری درود می‌فرستم


سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق:

سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق پایداری، مقاومت، صبر و سعه صدر مردم، کارگران و خانواده ایشان را عامل اصلی در حصول نتیجه و احقاق حقوق بافق دانست.
محمد عباسی که در جمع کارگران شرکت سنگ‌آهن و قبل از آغاز بکار مجدد این مجموعه معدنی سخن می‌گفت ادامه داد: بنده از طرف اعضای شورای اسلامی شهر به شما به خاطر این استقامت و پی‌گیری درود می فرستم و اعلام می‌کنم این استقامت شما موجب شده بتوانیم یکی از حقوق ضایع شده شهرستان را باز ستانیم.
وی با اشاره به آیه ای از قرآن مجید که خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر اینکه آنها خود را تغییر دهند افزود :خوشبختانه امروز به درجه‌ای از شجاعت رسیده‌ایم که حرفمان را بزنیم و حقمان را مطالبه کنیم و پس از سالها که سنگ و محصولمان را بردند برای احقاق حق شهرمان مطالبه‌گر باشیم و به نتایج مطلوب برسیم.
عباسی توافقات صورت گرفته را یک دستاورد بزرگ برای مردم، کارگران زحمت‌کش، دولت تدبیر و امید و همه کسانی دانست که در راستای حقوق مردم تلاش نموده‌اند و اضافه کرد مردم بافق چندین سال تلاش کردند، زحمت کشیدند، دویدند و صدایشان به جایی نرسید اگر الانِ این مهم محقق شود هیچ برگی زرین‌تر از این برای دولت ما نیست، برای فرماندار ما نیست برای شورای ما نیست و برای من نیست و برای شما و برای آینده بچه‌هایتان، این یک واقعیتی است که من باید خدمتتان بگویم، و خطاب به خانواده کارگران بازداشتی گفت: شما با صبر و استقامتی که نشان دادید آن هم در شب و روزهای پیوسته برای حق‌خواهی، نزد خدا اجر خواهید داشت.
وی نیاز امروز بافق را اتحاد همدلی و پی‌گیری برای رشد و توسعه دانست و خطاب به فرماندار بافق و مدیر کل سیاسی استان که در جمع کارگران حاضر بودند گفت: مطمناً شما در جلساتی که در روزهای اخیر برای حل مشکلات ایجاد شده برای بافق حضور داشتید اقرار دارید که حق این مردم ضایع شده است و شایسته است برای رفع این اجحاف تلاش بیشتری بنمایید.
تشکر از امام جمعه، فرماندار، مسؤلین استان، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، نماینده کارگران شرکت سنگ‌آهن مرکزی،کارگران و مردم بافق که در روزهای گذشته با تلاش و آرامش بر خواسته به حقشان استقامت داشتند دیگر سخنان این عضو شورای اسلامی شهر بافق بود.