هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

به سازمان خصوصی سازی اعتماد نداریم

به سازمان خصوصی سازی اعتماد نداریم


فرماندار بافق:

گروه معادن >سنگ آهن - فرماندار بافق درباره درج خبر واگذاری قطعی سهام شرکت سنگ آهن در تاریخ 28 خرداد 93در سایت فرابورس گفت: خبر در سایت فرابورس است و ربطی به سازمان خصوصی سازی ندارد و توجیهی که آقایان دارند این است که فولاد خوزستان برای اینکه بتواند در مزایده شرکت کند 37 میلیارد واریز کرده است و این واریزی اولیه بوده و لذا تا 28 خرداد ماه 93 مهلت داشته تا مابقی پول را به حساب بریزد و اگر این کار را انجام نمی داد سپرده اولیه اش ضبط می شد و توجیهی که دارند این است که می گویند این یک روند قانونی است و فولاد خوزستان برای جلوگیری از ضبط اولیه پول واریزی اش می بایست مابقی پول را واریز می کرد تا دولت وارد شود و قرارداد را فسخ کند.
به گزارش ماین نیوز، سید مهدی طلائی مقدم خاطرنشان کرد: با همه این تفاسیر به سازمان خصوصی سازی اعتماد نکردیم و در حال پیگیری هستیم تا از طریق یکی از وزرا دستور رئیس جمهور ابلاغ شود.
وی در پاسخ به این سوال که چرا سازمان خصوصی سازی اینگونه عمل می کند؟ گفت: متاسفانه هر کسی به دنبال مقاصد خود است و امیدواریم اگر بتوانیم دستور کتبی یکی از اعضای دولت را بگیریم دیگر این سازمان کاری پیش نخواهد برد.
وی افزود: استاندار هم اکنون در تهران حضور دارند و پیگیر قضیه هست و اگر تا پنجشنبه خبری نشد بنده نیز شنبه به تهران خواهم رفت تا پیگیری کنم.