هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بهسازی مسیر ریلی کرمان – بافق در دستور کار قرار گیرد

بهسازی مسیر ریلی کرمان – بافق در دستور کار قرار گیرد



مهر| نماينده مردم کرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي خواستار بهسازي مسير ريلي کرمان بافق و افزايش ضريب ايمني اين مسير شد.

محمد مهدي زاهدي از پيگيري رفع مشکلات حمل و نقل در استان کرمان خبر داد و از مسئولان خواست در اين راستا توجه بيشتري داشته باشند.

وي به ديدارش با وزير راه و شهرسازي اشاره کرد و افزود: در اين ديدار مشکلات و نيازهاي حمل و نقل جاده اي، ريلي و هوايي استان کرمان بررسي شد.

وي تصريح کرد: يکي از درخواستهاي صورت گرفته در اين جلسه اصلاح و نوسازي مسير ريلي کرمان بافق بود که دچار فرسودگي شده است و بايد اين روند اصلاح شود.

رئيس مجمع نمايندگان استان کرمان در ادامه افزود: در اين ديدار مصوب شده است تعمير جاده شهداد نهبندان که به دليل سيلاب دچار خسارت شده است مورد توجه قرار گيرد ضمن اينکه احداث ترمينال مدرن فرودگاهي در کرمان نيز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وي ادامه داد: يکي از مشکلات استان کرمان بروز حوادث جاده اي و وجود نقاط حادثه خيز در جاده هاي استان پهناور کرمان است که اين نقاط حادثه خيز بايد در اسرع وقت با تامين اعتبار برطرف شوند که بر اساس درخواست صورت گرفته قرار شد اين موارد نيز طي دو سال آينده رفع شود.

وي همچنين بر ضرورت تکميل طرحهاي نيمه تمام در استان کرمان در بخش راهها تاکيد کرد و گفت: اقدام لازم در راستاي دوبانده شدن راههاي کرمان سيرجان، کرمان بم و کرمان زرند بايد در اسرع وقت صورت گيرد.

وي حمل و نقل را پايه اصلي توسعه در استان کرمان دانست و افزود: پراکندگي جمعيت در استان کرمان يکي از مشکلات استان براي خدمات رساني به مناطق دور افتاده و محروم است که بايد با ايجاد راههاي استاندارد و مناسب اين مشکل را برطرف کرد.