هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بهره مندی 92 روستای استان کرمان از گاز طبیعی

بهره مندی 92 روستای استان کرمان از گاز طبیعی


بهره مندی 92 روستای استان کرمان از گاز طبیعی

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام شرکت گاز استان مدیر عامل این شرکت گفت : در این راستا حدود 7 هزارو 53 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند و تاچند سال آینده و تخصیص اعتبار همه استان از نعمت گاز بهرمند خواهند شد .
محمد علی ودیعتی طرح های دهه فجر را شامل گاز رسانی به 13 روستای رفسنجان و بهره مندی هزارو 530خانوار ، 16 روستای شهرستان سیرجان با دو هزارو 938 خانوار ، 26 روستا در شهرستانهای بافت و رابر با 607 خانوارو 6 روستای شهرستان های زرند و کوهبنان با 527 خانوار برشمرد .
وی 20 روستا از دهستانهای شهر بردسیر با 958 خانوار و 11 روستا کرمان با 493 خانوار را از دیگر طرح ها عنوان و خاطرنشان کرد : در مجموع 92 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند .
ودیعتی به بهره برداری از 34 واحد صنعتی در سطح استان اشاره کرد وگفت : این واحد ها با اعتبار 11 هزار میلیون ریال دهه فجر امسال بهره برداری می شوند .
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از افتتاح و اجرایی شدن ایستگاه تقلیل فشار در شهرستانهای زرند، رفسنجان و شهرک صنعتی بردسیر خبر دارد و یادآور شد : این اقدامات برای تقویت فشار و جلوگیری از افت فشار گاز انجام شده است.