هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بصیرت و منطق کاری امداد بیشتر در خدمت رسانی به محرومین می باشد

بصیرت و منطق کاری امداد بیشتر در خدمت رسانی به محرومین می باشد


فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در بافق:

به گزارش هفته نامه افق کویر، همزمان با هفته دولت مهندس سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در شهرستان بافق حضور یافت و در جلسه شورای اداری این اداره شرکت کرد. این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین  حاج سید جواد سلیمانی، امام جمعه شهرستان همچنین فرماندار و فرماندهی سپاه ناحیه بافق برگزار شد.
فتاح از نزدیک در جریان عملکرد و گزارشات این نهاد قرار گرفت و از عملکرد و فعالیتهای انجام شده در زمینه خدمت رسانی به محرومین ابراز خرسندی و رضایت نمود.
 وی بیان کرد: امروز نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) با دو اولویت مهم کاری روبرو است؛ خدمت رسانی به محرومین و اقشار مستضعف و رضایت و خرسندی مددجویان.
در ادامه جلسه امام جمعه شهرستان با بیان مطالبی در مورد اهمیت و آثار خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه و اثرات مطلوب آن در زندگی انسان مطالبی را بیان کرد. در بخش دیگر این جلسه فرماندار بافق با بیان مطالبی پیرامون قدردانی از فرصتهای پیش آمده کاری در مدت عمر و دستگیری از نیازمندان مطالبی را ابرازکرد.
در پایان جلسه مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) از همه عزیزانی که در سفر ریاست کمیته امداد همکاری لازم را دشتند از جمله امام جمعه، فرماندار، معاون فرماندار، فرماندهی سپاه ناحیه، رییس روابط عمومی شرکت سنگ آهن و مدیریت آموزش و پرورش قدردانی کرد.