هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بستری دخیل عباس زارع زاده در بخش سی‌سی یو

بستری دخیل عباس زارع زاده در بخش سی‌سی یو



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر؛ ظهر روز جمعه 17 بهمن دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی بافق پس از ملاقات با اعضای شورای اسلامی در محل دفتر خود و در حالی که برای سخنرانی در مسجد جامع مهیا می گردید بدلیل فشار خون بالا راهی بیمارستان ولیعصر(عج) شد. این عارضه پس از آنکه وی با تلفن همراه خود صحبت می کرد به ناگهان صدای خود را بالا برد و با عصبانیت گوشی خود را به دیوار پرتاب کرد، روی داد.
 وی بعد از معاینات اولیه توسط پزشک در بخش سی سی‌یو بستری شد. زارع زاده در شامگاه همان روز به منظور معاینات بیشتر و ادامه درمان توسط آمبولانس به بیمارستان افشار یزد منتقل شد.
خبرنگار هفته نامه افق کویر در گفتگویی با دکتر محمد حسین شیبانی متخصص قلب و عروق بیمارستان ولیعصر(عج) وضعیت جسمانی را جویا شد. وی در این خصوص گفت: نیاز به کارهای تشخیصی بیشتر بوده، نوارهای بعدی با آنزیم قلبی در ساعات آینده تعیین کننده خواهد بود. این در حالی است که وی حدود هشت روز است که داروهای خود را که مخصوص بیماران قلبی و همچنین کسانی که فنر در قلب دارند میل نکرده است. بنابراین توصیه اکید دارم ابتدا داروهای تجویز شده را میل نموده و از هرگونه استرس شدید بپرهیزد. رژیم غذایی نیز از دیگر نکاتی هست که باید رعایت گردد. در مرحله آخر اگر توصیه شد باید گوش به حرف داده و آنژیوگرافی انجام شود.
شامگاه شنبه، طی تماسی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با خبر شدیم روز شنبه ساعت 11 صبح، از بیمارستان ترخیص و طی سه روز آینده باید برای ادامه معالجات به پزشک متخصص خود مراجعه نماید.