هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بزرگترین دستاورد جنگ، بسیج و بسیجیان هستند

بزرگترین دستاورد جنگ، بسیج و بسیجیان هستند



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر؛ جمعی از مسئولان شهرستان بافق در آستانه هفته دفاع مقدس با حجت السلام حاج سید جواد سلیمانی امام جمعه روز یکشنبه 30 شهریورماه در محل دفتر امام جمعه این شهرستان دیدار نمودند.
سلیمانی در این دیدار گفت: جنگ در زمانی شروع شد که کشور ایران نو پا بود. انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود نه اقتصادی و نظامی.
امام جمعه بافق افزود: دشمن از درون باعث ناامنی کشور شد و مرزها را نیز موردتهاجم قرار داد. جنگ، جنگ تمام استکبار با ایران بود که به پشتیبانی کشور عراق آغاز گردید.
وی با اشاره به این که جنگ نابرابر بود، اما رهبری امام و همت والای مردم در دفاع از کشور مؤثر بود. دفاع، دفاع مقدس بود، حتی یک وجب از خاک میهن توسط دشمن تصاحب نشد.
 وی بزرگترین دستاورد این جنگ را بسیجیان دانست که بدون هیچ چشمداشتی در هر لحظه که لازم باشد در صحنه دفاع از میهن و انقلاب حضور دارند و ادامه داد: فداکاری مادران و همسران شهید و ایثارگر کشور قابل ارج نهادن است. روزی یکی از مادران شهید همین شهرستان از من خواست تا به منزل وی بروم، او سکه ای طلا به من داد و گفت: این تنها طلایی هست که برایم باقی مانده و از شما می خواهم که این را در راه دفاع از کشورم به کار گیرید. 
 سلیمانی عنوان نمود: دشمن هدفش این بود تا از صدور انقلاب اسلامی جلوگیری کند، اما حرکت هایی که امروزه در دنیا صورت می‌گیرد بر گرفته از این انقلاب است.
اکرم عباسی