هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

برگزاری نمایشگاه به صلاح مردم می باشد

برگزاری نمایشگاه به صلاح مردم می باشد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق:

اکرم عباسی| به گزارش هفته نامه افق کویر؛ پیامکی با این مضمون« با سلام، از مدیران اصناف و تعزیرات می خواهیم تا نسبت به فروش روپوش های بی کیفیت مدارس که از چین وارد شده و ... نظارت   کنند به سامانه پیامکی هفته نامه افق کویر ارسال گردید که خبرنگار هفته نامه افق برای پیگیری موضوع گفتگویی با رنجبررییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق انجام داده است.
ولی اله رنجبر پیرامون این موضوع گفت: صحت و سقم این موضوع تأیید گردید و با فروشنده متخلف با تشکیل پرونده برخورد خواهد شد.
 وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم در صورت برخورد با مشکلاتی از این قبیل با سامانه 124 ارتباط برقرار کرده تا در اسرع وقت به مشکلات آنها رسیدگی شود.
وی همچنین درباراه احداث میدان میوه و تره بار شهرستان بافق تصریح کرد: زمینی در پشت اداره مسکن و شهرسازی قرار دارد که در سند جامع شهرستان هم به عنوان میدان میو ه و تره بار دیده شده است، بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده تا در این زمینه سرمایه گذاری کند. وی عنوان کرد: جواز آن که اداره صنعت، معدن و تجارت بوده صادر و به وی تحویل شده است، در حال حاضر کار دست مسکن شهرسازی است و باید زمین را مسکن شهرسازی واگذار بخش خصوصی کند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق افزود: به محض اینکه زمین در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرد دو ماهه میدان میوه و تره بار به بهره برداری خواهد رسید. 
وی گفت: اگر شهرداری به صورت مشارکتی با بخش خصوصی در این حوزه ورود پیدا کنند سیر قانونی واگذاری زمین نباید انجام شود و به طور مستقیم می توان زمین را به شهرداری واگذار کرد. با فرمانداری مکاتبه کردیم که اگر امکان دارد این کار انجام شود. 
وی تصریح کرد: سعی شده کارهایی که مربوط به اداره صنعت، معدن و تجارت می شود را در اولین فرصت انجام دهیم تا مردم ارزانتر از میدان تره بار یزد میوه را تهیه کنند.
وی در ادامه پیرامون برگزاری نمایشگاه پاییزه در شهرستان بافق گفت: این نمایشگاه از 13 شهریورماه به مدت یک هفته در شهرستان دایر خواهد بود.
رنجبر تصریح کرد: تا زمانی که برگزاری نمایشگاه به صلاح مردم باشد این نمایشگاه برگزار خواهد شد؛ ولی از آنجایی که مغازه داران نیز قشری از مردم محسوب می شوند مجری برگزاری نمایشگاه را ملزم کردیم؛ اگر از صنوف بافق درخواست غرفه شد با شرایط متفاوت تری به غرفه به آنها اختصاص یابد و غرفه های نمایشگاه را که مناسبت تر از غرفه های دیگر است در اختیار آنها قرار گیرد. 
وی در پایان افزود: سعی شده این نمایشگاه متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود و بیشتر تولید کننده ها در این نمایشگاه شرکت کنند.