هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

برگزاری مسابقه چهار دست و پا نوزادان در بافق

برگزاری مسابقه چهار دست و پا نوزادان در بافق


دبیر دومین جشنواره تابستانه شهر بافق گفت:

دبیر دومین جشنواره تابستانه شهر بافق گفت: مسابقه چهار دست و پا نوزادان در چهارمین روز برگزاری جشنواره تابستانه شهر بافق در محل تفرجگاه آبشار برگزار شد.
علی اصغر موفق با بیان اینکه 20 نوزاد در این مسابقه پرطرفدار شرکت کردند اظهار داشت: مسابقه در 5 گروه چهار نفره انجام گردید.
وی اشاره ای به نحوه برگزاری مسابقه کرد و افزود: نوزادان مسیر کوتاهی را با راهنمایی والدین خود طی کردند.
دبیر دومین جشنواره تابستانه شهر بافق همچنین تصریح کرد: تلاش والدین نوزادان شرکت کننده در مسابقه و دیگر حضار برای هدایت آنان صحنه های زیبایی را در این مسابقه رقم زد.
موفق با اشاره به اینکه از هر گروه یک نفر به فینال مسابقه راه یافت تصریح کرد: از بین 5 نوزاد برنده در دور اول مسابقه سه نفر به عنوان برگزیده فینال معرفی شدند.
وی اسامی برگزیدگان مسابقه چهار دست و پا را به ترتیب مقام آوری به شرح ذیل اعلام کرد: نیلوفر دهستانی، هانیه برزگران و علی میرزایی
دبیر دومین جشنواره تابستانه شهر بافق در ادامه خاطر نشان کرد: به دلیل استقبال زیاد از این مسابقه الهام الهام نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، سید حسین سادات موسوی مدیر کل محیط زیست استان یزد که جهت شرکت در همایش یوز آسیای به بافق آمده بود در گفتگویی اختصاصی با این هفته نامه پیرامون آخرین برنامه این اداره برای جاده گزوئیه گفت:آخرین نتیجه ای که در جلسه ای که با فرماندار شهرستان، معاونت عمرانی استاندار و نمایندگان جوامع محلی توافق شد دکتر مخدوم به عنوان اکولوژیست مطالعاتی بر روی این سرزمین داشته باشد.
وی افزود: پس از اتمام این مطالعات می توان نتایج آن را به معرض قضاوت فی مابین درخواست های جوارمحلی و مسئولین سیاسی و مسئولین محیط زیست گذاشت. 
سادات موسوی پیرامون مجوزاکتشاف و بهره برداری در آنومالی D19تصریح کرد: هیچگونه مجوزی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست صادر نشده؛ اما رایزنی هایی صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: ایران کشوری است که نیاز به توسعه، اشتغال و تولید دارد و انجام مطالعات علمی در زمینه های مختلف کاری است که ضرورت دارد انجام شود، ولی مجوزی برای اکتشاف و بهره برداری صادر نگردیده است.