هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

برگزاری دومین جلسه هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه بهاباد

برگزاری دومین جلسه هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه بهاباد



دومین جلسه هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه بهاباد با موضوع بررسی سیره اخلاقی وسیاسی حضرت امام خمینی(ره) در دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد برگزارشد.

به گزارش خبرنگار افق کویر از بهاباد،دومین جلسه هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه بهاباد با موضوع بررسی سیره اخلاقی وسیاسی حضرت امام خمینی(ره) در دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد برگزارشد.

این جلسه با حضور امام جمعه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اساتید حوزه ودانشگاه و با موضوع بررسی سیره اخلاقی و سیاسی حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

درابتدا حجت‌الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد در سخنانی درباره سیره عملی امام خمینی(ره)، قیام برای خدا و اخلاص داشتن را رمز موفقیت امام دانست و گفت: روحانیت و اساتید حوزه ودانشگاه باید با تأسی به سیره عملی حضرت امام و انجام کار برای خدا وداشتن اخلاص، مردم را به انقلاب واسلام خوشبین کنند.

سپس محمدرضا خادمی بهابادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد با بیان این سئوال که به راستی چه رمز و رازی در نفوذ کلام امام بود؟ و چه عاملی باعث شد که امام عزیزاین همه مردم آزاده را شیفته ومطیع خود کرد؟ از اندیشمندان واساتید حوزه ودانشگاه خواست که در این سئوالات بیندیشند و آیا می‌شود ما هم به‌عنوان نخبگان حوزه ودانشگاه این گونه نفوذ کلام پیدا کنیم.

در ادامه تعدادی از اساتید حوزه ودانشگاه در باره راه های نفوذ کلام در جامعه مطالبی را بیان کردند.