هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

برگزاری آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در شهریور 94

برگزاری آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در شهریور 94


معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام کرد :

 

معاون برنامه ريزي، پژوهش و فناوري اطلاعات نهاد کتابخانه‌هاي عمومي کشور از برگزاري آزمون استخدامي اين نهاد در نيمه اول شهريور ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي نهاد کتابخانه‌هاي عمومي کشور، "امين متوليان" در خصوص منابع اين دوره آزمون استخدامي نهاد کتابخانه‌هاي عمومي کشور گفت: منابع آزمون 94 همان منابعي است که پيش از اين اعلام شده بود و تغييرات اندک احتمالي نيز متعاقباً اعلام مي‌شود.

وي افزود: با توجه به برگزاري آزمون استخدامي نهاد کتابخانه‌هاي عمومي کشور از طريق برگزاري آزمون مشترک فراگير و به صورت کتبي، توسط سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاع‌رساني در خصوص نحوه ثبت نام آزمون استخدامي نهاد در سال 94 و جزئيات شرايط عمومي و اختصاصي از طريق اطلاعيه سازمان سنجش نيز تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري در سايت سازمان سنجش انجام خواهد شد.

معاون برنامه‌ريزي، پژوهش و فناوري اطلاعات نهاد کتابخانه‌هاي عمومي با اشاره به اولويت‌هاي جذب نيرو در آزمون 94 اظهار داشت: اولويت اين دوره آزمون استخدامي نهاد، جذب نيروهاي بومي و از ميان فارغ التحصيلان رشته کتابداري و با توجه به نياز هر شهر به نيروي کتابدار در سراسر کشور است؛ البته در معدود استان‌هايي که در آنها رشته کتابداري هنوز داير نشده و اسامي آنها به زودي اعلام مي‌شود، فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي علوم انساني مجاز به شرکت هستند.

وي با تأکيد بر حذف مصاحبه از مراحل استخدام نهاد کتابخانه‌هاي عمومي کشور، به سوابق کاري کتابداران انجمني و روستايي اشاره کرد و گفت: کتابداران انجمني و روستايي نيز در صورت داشتن شرايط مي‌توانند در آزمون شرکت کنند.

متوليان ادامه داد: سابقه همکاري اين گروه از کتابداران در نهاد، در جمع‌بندي نمرات آزمون، ضريب مثبت خواهد داشت که جزئيات و شرايط در دفترچه راهنماي آزمون اعلام خواهد شد.