هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بدانیم مردم ساده زیست هستند ولی ساده‌لوح نیستند

بدانیم مردم ساده زیست هستند ولی ساده‌لوح نیستند


بدانیم مردم ساده زیست هستند ولی ساده‌لوح نیستند

همایش سبک زندگی موفق با حضور سید محمود انوشه در دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی واحد بافق، در این همایش که با تلاش معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری مجتمع سنگ آهن میشدوان بافق در تالار آفرینش این دانشگاه برگزار شد، جمع کثیری از علاقمندان حضور یافتند.
سید محمود انوشه، با اشاره به ضرورت به ذهن سپردن برخی هرگزها برای موفقیت در زندگی، اظهارکرد: هرگز در موقعیتی که در آن نبودید کسی را قضاوت نکنید.
این استاد دانشگاه با بیان این مطلب که هرگز تحت کنترل و تاثیر ۳ چیز یعنی گذشته، پول و مردم نباشید، گفت: نباید خانواده، احساس و صداقت را فدای هیچ چیزی کرد.
وی با بیان این مطلب که دریای آرام از کسی ناخدای قهرمان نمی‌سازد، افزود: هرگز نباید فرصت کم را با سرعت  زیاد جبران نمود و نیز نمی توان با مشت گره کرده با کسی دست داد.
وی گفت: هرگز در حضور شخص سوم کسی را نصیحت نکنید و توصیه کرد: هرگز با انسان وقیح و بی حیا بحث و جدل نکنید چون چیزی برای از دست دادن ندارند.
وی با بیان این مطلب که هرگز بدون اطلاع قبلی در محل کار و خانه فردی حضور نیابید، بیان کرد: هرگز تا رسیدن به موفقیت در یک کار درباره آن با هیچکس صحبت نکنید.
انوشه همچنین گفت: سعی کنیم به جای پرداختن به عیب های دیگران به عیب های خودمان توجه و آنها را رفع نماییم.
وی با اشاره به اهمیت نیت در کارها، گفت: نیت‌هایمان را برای انجام کارها اصلاح کنیم و بدانیم مردم ساده زیست هستند ولی ساده لوح نیستند.
انوشه نحوه درست استفاده از مدیریت، کنترل و سرکوب را از ارکان مهم در برنامه یک زندگی موفق دانست.
این استاد دانشگاه تلاش، دعا، توکل، قناعت و بصیرت را از دیگر ارکان موفقیت در فعالیت ها و زندگی دانست.