هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

با گوجه فرنگی زیبا شوید!

با گوجه فرنگی زیبا شوید!



منبع : جام جم سرا|  گوجه فرنگی یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ زیبایی است. گوجه فرنگی می تواند برای درخشان کردن پوست استفاده شود وهمچنین از بسیاری از مشکلات پوستی نظیر آکنه و جوش جلوگیری می کند.
قبل از خواب با استفاده مرتب از آب گوجه فرنگی به همراه آب خیار ، با عمل بستن منافذ ، پوست چرب را درمان کنید. با ساییدن نیمی از گوجه فرنگی به صورت حرکت دورانی روی پوست به مدت ۱۵ دقیقه، از شر جوش های صورت رها خواهید شد.
1- یک قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی به همراه چهار قطره آب لیمو می تواند برای بستن منافذ باز استفاده شود.
2- روزانه از تکه های گوجه فرنگی بر روی صورت استفاده کنید تا از آکنه خداحافظی کنید.
3- گوجه فرنگی را به همراه دانه هایش با آواکادو (بدون هسته) مانند خمیر درست کنید و به صورت بزنید تا به طور طبیعی صورت خود را پاک سازی کنید.بعد از ۲۰ دقیقه بشویید.
 
4- ماست را با گوجه فرنگی مخلوط کنید تا مانند یک پوره نرم در آید سپس به عنوان یک خنک کننده برای زیربغل، صورت و گردن استفاده کنید ، بعد از ۱۰ دقیقه بشویید.
 
5- قبل از خواب با استفاده مرتب از آب گوجه فرنگی به همراه آب خیار ، با عمل بستن منافذ ، پوست چرب را درمان کنید.
 
6- با ساییدن نیمی از گوجه فرنگی به صورت حرکت دورانی روی پوست به مدت ۱۵ دقیقه، از شر جوش های صورت رها خواهید شد.
 
7- گوجه فرنگی له شده را با کمی عسل مخلوط کنید در طول شب بر روی پوست نگه دارید تا در کل روز صورتتان تازه و درخشان دیده شود.
 
8- گوجه فرنگی را با شیر مخلوط کنید و و دوبار در روز بنوشید. در طی چند هفته پوست شما به طور طبیعی درخشان می شود.
 
9- دانه های ذرت را با گوجه فرنگی له کنید تا مخلوطی دانه شکل به دست آورید، آن را برای لایه برداری سلول های مرده پوست استفاده کنید تا صورت گرفته و تار شما باز شود.
 
10- در مواقعی که پوست شما بر اثر بخار یا آشپزی دچار سوختگی شده باشد دوغ به همراه آب گوجه فرنگی می تواند استفاده شود.
11- برای لک های سیاه پوست می توانید ذرات شکر را روی آن ناحیه بریزید و به گزارش نیک صالحی سپس با نیمی از گوجه فرنگی روی آن بسایید و تفاوت را نگاه کنید.
12- اگر احساس خستگی می کنید می توانید با له کردن ۹۰۰ گرم گوجه فرنگی و استفاده آن در کل بدن ، حمام گوجه فرنگی بگیرید.
13- برای داشتن انگشتان پا نرم و زیبا می توانید گوجه فرنگی را خرد کرده هر انگشت را با آن به شکل کلاه به مدت ۱ ساعت بپوشانید. اگر این کار را هر روز انجام دهید ، پاهایتان بسیار زیبا خواهد شد.