هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

با ایجاد مجموعه های جوار معدنی از خام فروشی جلوگیری کرد

با ایجاد مجموعه های جوار معدنی از خام فروشی جلوگیری کرد



جلسه مجمع نمایندگان استان یزد با همراهی استاندار در محل دفتر نوبخت معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری برگزار گردید. به گزارش بافق فردا در این نشست پیرامون مسایل استان از جمله کم آبی، جذب کامل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری تبادل نظر شد. در ادامه این دیدار نمایندگان استان، مشکلاتی از حوزه انتخابیه خود را مطرح نمودند.
"محمدرضا صباغیان" نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت:در خصوص جلو گیری از خام فروشی مواد معدنی در جهت اجراء شدن اقتصاد مقاومتی پیشنهاد می گردد؛ آن دسته از مجموعه های خصوصی و دولتی که از معادن در استان یزد بهره برداری می نمایند، موظف گردند در مجاورت این منابع خدادادی اقدام به سرمایه گذاری نموده و با ایجاد مجموعه های جوار معدنی از خام فروشی محصولات جلوگیری به عمل آید تا باعث رونق اقتصادی بیشتر منطقه نیز شود.
وی همچنین در خصوص حمایت از سرمایه گذاری در بخش تولید در مناطق محروم پیشنهاد داد نهادی به صورت مستقیم متولی رفع مشکلات آنها گردد تا باعث سهولت در رفع مشکلات پیش رو شود و سرمایه گذاران بتوانند با دلگرمی بیشتر به سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته بپردازند.
در ادامه نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه؛ ضمن  تقدیر تشکر از همراهی و مساعدت سید محمد میر محمدی استاندار در خصوص تخصیص تامین اعتبار از منابع ملی درجهت تکمیل بزرگراه ها و پروژه های بهداشتی درمانی حوزه انتخابیه با توجه به محرومیت این حوزه از نوبخت درخواست مساعدت بیشتری نمود.
گفتنی است: دستور چندین نامه که از فرمانداری های حوزه انتخابیه به دفتر نماینده حوزه مهریز ارسال شده بود در این جلسه اخذ گردید.