هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

باید با بصیرت حسینی به مقابله با شمر زمانه برخیزیم

باید با بصیرت حسینی به مقابله با شمر زمانه برخیزیم


فرمانده بسیج بافق:

سرهنگ رضا جمالی در فراخوانی گردان های بیت المقدس که در ناحیه بافق برگزار شد حضور یافت و این فراخوانی را جهت بالا بردن توان رزمی افراد عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به نهضت امام حسین(ع) و قیام ایشان گفت : ما به عنوان سربازان این مملکت باید پشت مسلم زمانه خود بیاستیم و خالی نگذاریم تا بهانه به دست دشمن نداده باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت : در زمان کنونی هر کجا تفکر و بصیرت بسیجی باشد، دست قدرت طلبی و استعمار دشمن از آنجا کوتاه است.
وی با اشاره به سخن رهبری ادامه داد: بسیج و بسیجی باید جامعه را رصد کند و از اوضاع و احوال سیاسی کشور مطلع باشد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را دنبال کرده و به گوش جان بسپرد.
این مسئول با اشاره به توطئه های اخیر دشمن در منطقه، خاطر نشان کرد: هدف دشمن از این دسیسه و توطئه ها، از بین بردن روحیه امید و نشاط در بین جوانان و مردم است.
جمالی افزود: دشمن می خواهد اخلاص و پاکی را از اندیشه، نگاه و رفتار بسیج بگیرد و ما نباید بازیچه ی ابزار و دست های پنهان دشمن در جامعه که همان ماهواره و شبکه های اجتماعی هست بشویم و باید با دیدی روشن و بصیرت حسینی و عاشورایی به مقابله با شمر زمانه برخیزیم.

 

منبع: خبرگزاری بسیج