هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بانوی تیرانداز بافقی از مشکلاتش می‌گوید

بانوی تیرانداز بافقی از مشکلاتش می‌گوید



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، روز دوشنبه 31 شهریور حسن آتش افروز رییس اداره ورزش و جوانان به همراه تعدادی از ورزشکاران تیر و کمان شهرستان بافق به منظور تقدیر و تشکر از سمانه رمضانپور بانوی ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در منزل وی حضور بهم رساندند.
رمضانپور ورزشکار بافقی توانست در طی یک سال و سه ماه فعالیت در این رشته، موفقیت های چشم گیری را در رشته ورزشی خود کسب نماید.
در مسابقات جوانان کشوری که در گیلان برگزار شد مقام دوم و در استان کرمان مقام سوم را به دست آورد و در دو هفته متوالی در دو رده تیم ملی منتخب شد.
او با اراده آهنین و عزم راسخ خود نشان دادکه بافقی می تواند به درجات عالی برسد. وی در خانواده ای پر جمعیت زندگی می کند و پدرش نیز بازنشسته می باشد. 
بانوی قهرمان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار هفته نامه افق کویر درخصوص مشکلات و سختی های پیش روی خود چنین می گوید: تا کنون نزدیک به 6 میلیون تومان برای خرید تجهیزات مورد نیاز هزینه کرده ام که آن را شرمنده پدر و خانواده ام هستم.
در ادامه رمضانپور از اعزامش به استان کرمان گلایه کرد که بسی جای تأمل دارد.
مسابقه جایزه بزرگ و قهرمانی کشور از مسابقاتی بود که در کرمان برگزار گردید و از هر استان 3 نفر می توانست در این مسابقات شرکت نماید. وی در این خصوص گفت: چون قبلاً در رده جوانان برای تیم ملی انتخاب شده بودم اجازه ندادند برای استان یزد نامم جزء لیست باشد و بدون هیچ رکورد گیری سه نفر دیگر انتخاب شدند.
وی افزود: به دلیل این که بتوانم در این دوره از مسابقات هم شرکت داشته باشم و کسب تجربه ای نیز باشد برای مسابقه جایزه بزرگ که ورودی آن نیز 200 هزار تومان بود ثبت نام کردم، اما متأسفانه این مسابقه لغو گردید. از طریق یکی از دوستان که از استان فارس بود ثبت نام شدم تا بتوانم تیر بزنم. 
رمضانپور اظهار داشت: در حال حاضر برای ورود به اردوی تیم ملی باید تجهیزات کامل تر و بهتری تهیه شود تا بتوان خروجی مفید تری داشته باشد. از این رو تهیه آن منوط به هزینه بالایی حدود 10 میلیون تومان است که هزینه ایاب و ذهاب نیز به آن اضافه می گردد.
امیدوارم بتوانم در این راه موفق شوم گرچه باور کنید که دیگر خانواده‌ام نیز توان مالی ندارد تا مرا حمایت نماید.
وی از توسلش به ائمه و خواندن دعا با شور و شوقی وصف ناپذیر در هنگام مسابقات گفت.
ورزشکار موفق بافقی ضمن اشاره به این که موفقیت در گرو حمایت امکان پذیر است گفت: خواستار این بودم تا حمایت کننده ورزشی برای ادامه این رشته داشته باشم، اما موفق نشدم، حتی برای رفتن به تیم سنگ آهن چندین بار از سوی مربی درخواست شد، اما توجه ای نیز به آن نشد، البته این مربوط به قبل است.
رمضانپور ادامه داد: وجدانم راضی نمی‌شود زحمات مربی خود را نادیده گرفته و بروم. بافق مربی بومی دارد، اما با وی قرارداد بسته نمی شود، تمایل دارم اگر با باشگاه یا شرکتی قرارداد می بندم مربی نیز در کنارم باشد. ما از همین مردم و دیار هستیم و افتخاری اگر باشد مربوط به شهرستان است نه به جا و مکان خاصی.
در پایان می خواهم صدای مرا به گوش مسئولینی که می توانند یاریگر جوانان باشند برسانید. 
بافقی میتواند اگر خدا بخواهد، رشد و پیشرفت مستلزم پشتوانه قوی است.