هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بافق و بهاباد هر دو اهل منطق هستند

بافق و بهاباد هر دو اهل منطق هستند


نائب رییس شورا در حاشیه اولین نشست فعالین طیف های مختلف سیاسی شهرستان بافق:

اکرم عباسی| به گزارش هفته نامه افق کویر، «محمد عباسی» سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق و نائب رییس شورا در حاشیه اولین نشست فعالین طیف های مختلف سیاسی شهرستان بافق، طی گفتگویی با هفته نامه افق کویر، پیرامون نحوه برگزاری این نشست، گفت: این جلسه با مطالعه آنچنانی برگزار نشده است، یک گروه خاصی در این جلسه شرکت کرده بودند. نحوه دعوت را باید مکتوب می کردند و ما را نیز در جریان می گذاشتند که نشست در خصوص چه موضوعاتی است؟ قبلاً اگر موضوعات مشخص می شد، خیلی بهتر بود.
وی افزود: این جلسه، یک جلسه خانوادگی است و از «طالبی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی صحبت نشد، بلکه به عنوان همشهری حرفهایی زده شد و ابهاماتی در خصوص «چاه گز»، «آنومالی 14» و « A14 « و «»d19  مطرح شد.
سخنگوی شورای شهر اظهار داشت: درخواستم از معاون سیاسی و استاندار این است همان طور که چندین دفعه گفتیم و نوشتیم ما مدارکی داریم و آنها نیز قطعاً مدارک و استناداتی دارند و این نکته را به بهاباد و اردکان می گویم، بیایند مدارک و مستندات را با حضور نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بررسی کنند و کارشناس خبره بی غرض نظر بدهد.
وی افزود: من به عنوان یک بافقی می گویم، بهاباد نیز می گوید، چرا استانداری نیاید در این مورد رسیدگی کند، همان طورکه  قبلاً استاندار به ما قول داده بود که در این زمینه استدعا داریم هر چه زودتر بررسی شود و برای مردم ابهامات آن آشکار شود. 
عباسی تصریح کرد: بعد از بیست سال قضیه آنومالی d19 و منفک شدن آن از بافق و الحاق شدن به اردکان را متوجه شدیم؛ از زمانی که این موضوع را فهمیدیم پیگیری هایی را انجام دادیم و تلاش های خودمان را کردیم، ولی انتظار این است که خیلی زود رسیدگی شود. 
وی ادامه داد: طبق مدارک، چون بافق و بهاباد هر دو اهل منطق هستند و هیچ کدام بنا نیست زیادخواه باشند؛ از نتیجه به حق خودمان قانع هستیم.