هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بافق میزبان مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور

بافق میزبان مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور



دومین دوره مسابقات موتورسواری قهرمانی کشور به میزبانی بافق برگزار می شود.
شهردار و رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان بافق در حاشیه بازدید از پیست محل برگزاری مسابقات با بیان اینکه پیست موتورسواری آبشار بزرگترین و یکی از بهترین پیست های برتر کشور است گفت: ۲۴ آذر ماه سالجاری مسابقات قهرمانی کشور در تمام رده ها اعم از نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود.
سید علی نورززاده با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات، در کلاس های ۶۵ و ۸۵ سی سی نونهالان ، ۱۵۰ سی سی نوجوانان و۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی بزرگسالان و پیشکسوتان موتورسوار شرکت دارند خاطر نشان کرد: دهم آذر ماه تیمهایی از کرمان، سیرجان، یزد و بافق دوره های تمرینی برای انتخابی مسابقات را انجام دادند .
وی با اشاره به اهمیت این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد: طی سال گذشته که پیست آبشار بافق راه اندازی شده است تعدادی ازعلاقمندان به رشته موتورسواری آموزش دیده اند.
شهردار و رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بافق افزود: این ورزشکاران در حال حاضر خود را به سطح قهرمانی رسانده و چهار ورزشکار از بافق در مسابقات موتور سواری کشوری شرکت خواهند کرد.
نوروززاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شاخص های برتر ورزش موتور سواری یادآور شد: ورزش موتورسواری علی رغم اینکه فوق العاده مهیج است، یک ورزش ایمن می باشد که با رعایت اصول، ضوابط و مقررات مربوطه میتواند نقش بسیار مهمی در پر کردن سالم اوقات فراغت جوانان و نوجوانان همراه با آرامش و امنیت داشته باشد.