هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بافق صنعتی شد،شما خواب بودین!!

بافق صنعتی شد،شما خواب بودین!!



 
اگه خوب به چهاردهمین جلسه پاسخگویی مسئولین تو کارگروه مطالبات نگاه کنین می بینین ما مردم بافق خیلی خوشبختیم.
اینقدر خوشبختی از سر و رومون می باره که خیلی دغدغه ای نداریم بیاییم ببینیم مسؤلانی که لحظه شماری می کنن برا تشکیل جلسات پاسخگویی تا عملکردهای فوق العادشون رو بگن چه دسته گلهایی از خدمت برامون آب دادن و ما هم براشون هورا بکشیم که ای ول، ناز شصتتون که کلا آمار و ارقام رو ترکوندین و دیگه کارتون از درصد پیشرفت فراتر رفته و اندیشمندان آمار و ریاضی رو به فکر انداخته یه معیار جدید و خیلی گویاتر از درصد برا این همه تلاش که فقط تو کارنامه برخی مسؤلین بافق دیده میشه ابداع کنن.
خدا کنه این اتفاق زودتر بیفته که یه وقت علم ریاضی مشغول الذمه نشه که نتونسته تو محدوده کوتاه اعداد،افتخار سه سال تلاشی که باعث شده بافق صنعتی بشه رو بیاره!!
گفتی 3 سال؟
بله 3 سال.
مگه از اسفند 90 تا مرداد 96 دقیقا نمیشه 3 سال؟
مگه شما حرفهای آقای مدیر رو قبول ندارین؟(نگین نه که دیگه اوج قدرنشناسیه آخه یادتون نیست خودمون گفتیم مدیر فقط حاجی و پای کتک خوردنش هم وایسادیم؟)
بله؛آقای مدیر معدن و حاجی بعضی ها!!! رسما اعلام کردن :« سال ۹۱ قول دادیم بافق را 3 ساله صنعتی کنیم و این اتفاق افتاد».
به همین راحتی .
باز هم قبول ندارین؟
مگه نمی بینین این همه کارخونه صنعتی جوار معدنی با اشتغال 1600 نفری رو ؟
مگه شما یا فامیلای شما جزو همین 1600 نفری نیستن که تو یکی دو سال گذشته تو بخش صنعتی بافق جذب شدن؟
چی؟
بلندتر بگو؟
اینجا صدای ترق و تروق کارخونه های صنعتی نمی ذاره خوب بشنویم.
بخش صنعتی؟
1600 نفر اشتغال جدید تو چند سال گذشته؟ 
اون هم بچه بافقی؟ 
یعنی می خوای بگی ما الان نه تنها تو بافق بیکار نداریم بلکه کلی جوون بیکار اون هم بدون پارتی داریم که از شهرهای دیگه اومدن و تو مجوعه های صنعتی چغارت مشغول شدن؟
نکنه منظور از اشتغال همون اشتغالی هست که می گن یه نفر 165 میلیاردتومن از پول سنگ آهن دستشه و نمی ده و برا پس گرفتنش شکایت شده؟
راستی اون بنده خدا بچه بافقه؟به کی وصل بوده؟
خدایا؛ نمی دونم چشم بصیرت ما کور شده یا آلایندگی ناشی از کارخونه های صنعتی جلو دید رو گرفته که چیزی پیدا نیست!!
آقا چرا نمی خوای قبول کنی بافق صنعتی شد، شما خواب بودی.
اصلا بیخیال،به ما چه؟ بهتره بریم همون طبقه بالای خونه هامون رو بسازیم تا سیل مسافرایی که می خوان از جاده خرانق از جنوب برن شمال و تو بافق می مونن اجاره کنن و یه چیزی گیرمون بیاد دقیقا عین طبقه بالای سرِ خودمون که آقایون اجاره کردن و در باغ سبزِ بافقِ صنعتیِ شده نشونمون می دن و ما هم قبول داریم مثل چِشواری.
راستی تا یادم نرفته برا اهل مطالعه بگم خوندن کتاب«خر حیوان نجیبی است» نوشته آقای «اجبی» هم تو این گرماگرم صنعتی شدن بافق و گزارشهای کارگروه می تونه پیشنهاد خوبی باشه.
 
محمد علی قاسم زاده