هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بافق دیگر حسینیه و مسجد نمی خواهد

بافق دیگر حسینیه و مسجد نمی خواهد



الهام نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، سه شنبه هفته گذشته رییس و نایب رییس هیئت های ورزشی شهرستان بافق با حضور در دفتر امام جمعه بافق دیدار و گفتگویی با حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد سلیمانی داشتند که به بیان مشکلات خود پرادختند.
در این دیدار دهقانزاده رییس هیئت هندبال بافق با اشاره به این موضوع که سالن های ورزشی از لحاظ ساختمانی، بهداشتی و امنیتی .... اصلاً مناسب نمی باشد گفت: مهم ترین بحث تعامل با سنگ آهن است؛ اگر واقعاً می خواهیم کاری برای ورزش فرزندان این شهرستان انجام بدهیم، باید با یکدیگر تعامل داشته باشیم.
سعید ملک زاده رییس هیئت ژیمناستیک بافق گفت: واعظین و سخنرانان در مجالسی که برگزار می کنند، باید یک بخش از خیرین را به سمت ورزش سوق دهند، حتی اگر بشود از حسینیه ها به عنوان مکان فرهنگی و در کنار آن ورزشی استفاده شود؛ در این صورت بسیاری از مشکلات کمبود سالن های ورزشی حل خواهد شد. 
فتاحی رییس هیئت شمشیر بازی گفت: زیرسازی و آسفالت مجموعه ورزشگاه تختی مناسب نیست اعتبار آن را سنگ آهن و شهرداری متقبل شده است. 
در ادامه رؤسای دیگر هیئتها به بیان مشکلات رشته های ورزشی خود پرداختند.
در پایان حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد سلیمانی گفت: نارگانی نماینده مدیرکل موظف بوده است در جمع ما حضور پیدا کند و به همه این صحبتها گوش داده و مسایل را منتقل نماید و این که در دقیقه 90 کار برای آنها پیش می آید بهانه است. وی در قبال مسئولیتی که پذیرفته باید مسئول باشد و مشکلاتی که مربوط به مسئولین مربوطه می شود ارجاع دهد. 
وی افزود: بارها گفته ام شرکتهایی هستند که قرارداد های کلان در این شهر دارند چه می شود که هر کدام مبلغی را به ورزش اختصاص دهند. شهرستان بافق نسبت به شهرستانهای دیگر از ویژگی خوبی برخوردار است.
امام جمعه بافق خطاب به رؤسای هیئتها و حسینیه ها گفت: متأسفانه هیچکدام از رؤسای هیئت های مذهبی همراهی نمی کنند و قبول دار نمی شوند من بارها برای نذورات و...به آنها گفته ام. امام حسین(ع) را در دیگ غذا، شتر و مراسم هفت گرفتن می بینند. 
وی تصریح کرد: بافق دیگر حسینیه و مسجد نمی خواهد همین مسجدها را پر کنید متأسفانه با این کار برای خودشان دکان باز می کنند. مسجدجامع را هم برای کمبود جا در ماه مبارک رمضان گسترش می دهیم.
 وی اظهار داشت: در شهر بافق متأسفانه جوانها شاداب نیستند، نمی خواهم مأیوسشان کنم، ولی ورزش باعث شادابی و گذراندن اوقات فراغتشان به خوبی می باشد.