هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بافق با داشتن فرودگاه باکلاس می شد

بافق با داشتن فرودگاه باکلاس می شد



به گزارش هفته نامه افق کویر سید مهدی طلایی مقدم فرماندار سابق شهرستان بافق در واپسین دقایق ترک فرمانداری بافق جهت در دست گرفت سکان فرمانداری طبس به پرسشهای مطرح شده از سوی این هفته نامه پاسخ داد.
وی در پاسخ به این پرسش که قریب به سه سال است سکان فرمانداری بافق را در دست داشتید مهمترین دستاورد شما در این مدت برای شهرستان چه بوده است؟ گفت: وفاق و همدلی مهمترین دستاورد دوره خدمتم برای شهرستان بافق بوده است. این وفاق و همدلی به برکت مردم، مسئولین، امام جمعه شهرستان و به خصوص خبرنگاران است که نقش مهمی در این باره ایفا کردند. در جوامع در حال توسعه خبرنگاران باید در راستای توسعه کمک کنند، خبرنگاران بافق به درستی این نقش را ایفا کردند؛ البته گله مندی هایی هست، ولی از همه راضی هستم.
طلایی مقدم در پاسخ به این پرسش که" قصد انجام چه کاری برای شهرستان بافق را داشتید که موفق به انجام آن در دوره تصدی خود نشدید؟ افزود: علاقه شدیدی به احداث فرودگاه در بافق داشتم؛ چراکه به کلاس و موقعیت کار بافق کمک می کند. ان شاا... فرماندار جدید این موضوع را پیگیری می کند.
وی در پاسخ به این پرسش که"یکی از روی دادهای زمان تصدی شما شکایت فرمانداری بافق عیله کارگران بازداشتی بود در این باره توضیحاتی بدهید:"تصریح کرد:
اصلاً بحث شخصی نبود و متن رأی صادر شده در فرمانداری موجود می باشد در هیچ کجای رأی اشاره ای به شکایت فرمانداری نشده است . در رأی آمده بنا به شکایت چه کسی و برای چه رأی صادر شده است ؛ اگر غیر از این بود و نامی از فرمانداری آمده باشد" سرم را می دهم."